arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

جوان: شبکه "من و تو2" تعطیل شد

شبکه تلویزیونی مبتذل من و تو که برنامه‌های خود را با هدف تخریب خانواده ایرانی و اتکا به سرگرمی‌های پوچ به مخاطبان ارائه می‌‌کند، اعلام کرده است که از این پس برنامه‌های خود را تنها در قالب یک شبکه پخش می‌‌کند و بدین ترتیب شبکه من و تو 2 حذف خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه جوان نوشت: شبکه تلویزیونی مبتذل من و تو که برنامه‌های خود را با هدف تخریب خانواده ایرانی و اتکا به سرگرمی‌های پوچ به مخاطبان ارائه می‌‌کند، اعلام کرده است که از این پس برنامه‌های خود را تنها در قالب یک شبکه پخش می‌‌کند و بدین ترتیب شبکه من و تو 2 حذف خواهد شد.

علت این تصمیم مشخص نیست، اما شاید ناتوانی در جذب آگهی یکی از دلایل آن باشد، ضمن اینکه این اقدام می‌تواند برای مظلوم‌نمایی و تلاش برای جذب منابع مالی خارجی باشد. بیشتر دست‌اندرکاران و مجریان این شبکه فاقد تجربه و سواد لازم در امر خبرنگاری هستند و برای جذب مخاطب، بی‌اعتنا به خط قرمزهای مورد پذیرش جامعه ایرانی، از راه‌های غیرحرفه‌ای سود می‌‌برند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
19
همه مبتذل هستند و برنامه هاشون پوچه الا روزنامه پرمحتواي جوان...ماشالا!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
17
اره این شبکه با میلیون ها بیننده برنامه های پوچ تولید میکنه بعد اون صداسیمای ... شما با اون برنامه های فوق بیسوادانش برنامه های خوب داره!!!!بر جان من خودتو سرکار نزار..انتخاب تو هم داری میری قاطی دسته باقالی ها با این خبرهایی که از کیهان و جوان درج میکنی
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
17
اصلا هم منتذل نيست نمي دونم چرا هر چي مخاطب زياد داره به نظر اينها مبتذله!
نظرات بینندگان