arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
سردار رحیم صفوی:

کلمه خیانت بار مفهومی و معنایی بسیاری دارد / برخی هم با این طرف هستند وهم با طرف دیگر / نفاق این افراد، مردم را متحیر می کند

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت:آنچه پشتوانه نظام در عرصه بین الملل است، قدرت درونی و توان دفاعی کشور است ، اما متاسفانه اقدامات جریان نفاق سبب شده تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد و این عده کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت:آنچه پشتوانه نظام در عرصه بین الملل است، قدرت درونی و توان دفاعی کشور است ، اما متاسفانه اقدامات جریان نفاق سبب شده تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد و این عده کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، سردار سرلشکر پاسدار صفوی ، در دیدار کارکنان دفتر حوزه دستیاری و مشاورت فرماندهی معظم کل قوا که به مناسبت فرارسیدن ماه رجب برگزار گردید با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری برخی از موضوعات را بدلیل حساسیت آن خیلی سربسته و کلی مطرح می کنند. و موضع گیری های ایشان تفاوت های بسیاری با دیگر مسولان دارد. و این تفاوتها ناشی از عمق نگاه و آگاهی و اشراف ایشان نسبت به مسائل مختلف است.

وی افزود:موضعی که ایشان در خصوص برخی از مسائل اخیر اتخاذ نمودند ، موضع رهبری است که عادل و آگاه به زمان است و موضوع خیانت موضوع بسیار مهمی است و کلمه خیانت بار مفهومی و معنایی بسیاری دارد.

وی ادامه داد:ما پاسدارها با عهد و پیمانی که با خدا بسته ایم در راه حفاظت از انقلاب اسلامی و میهن اسلامیمان ایستاده ایم و آماده ایم در راه انقلاب و اسلام و رهبری فداکاری کنیم اما برخی مانند کسانی هستند که هم با این طرف هستند وهم با طرف دیگر.

وی افزود: بدون تردید نعمت اسلام و ولایت فقیه بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما داده است، بدون ولایت فقیه نه این انقلاب و نه جنگ به پیروزی می رسید و این کشور ما در این اوضاع آشوب بیست و چند ساله نمی توانست امن باشد .

سرلشکر صفوی با اشاره به رویکر فعلی دشمنان انقلاب ، گفت:دشمنان انقلاب اسلامی ،آنهایی که با وقوع انقلاب اسلامی و در پی آن در هشت سال دفاع مقدس در دنیا تحقیر شدند ، مدتها است به این رویکرد رسیده اند که انقلاب اسلامی را از درون استحاله کنند و ارزشها و اصول انقلاب اسلامی را از آن بگیرند و فضای فکری حاکم بر جامعه را به سمت اهداف و برنامه های خود هدایت کنند و برخی در این میان نقش پیاده نظام دشمن را ایفاء می کنند.

وی ادامه داد:دشمنان و پیاده نظام آن بدنبال این هستند تاقدرت درونی انقلاب را تضعیف نمایند و اصلی ترین مولفه و پشتوانه انقلاب یعنی مردم را از انقلاب جدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ اسلام عبرت آموز و چراغ راه آیندگان است.بحرانهای پیرامونی کشور وحوادث دهه های گذشته ، هر عقل سلیمی را وادار می نماید تا قدرت و توان دفاعی کشور را توسعه و افزایش دهد، نبایستی از دشمنان غافل شد . تاریخ سی سال گذشته و پیش از آن نشان می دهد که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است.

وی اضافه کرد:ایران اسلامی کشوری جنگ طلب نیست و بدنبال صلح و آرامش در منطقه است اما به هر تهدید و تجاوزی که تمامیت ارضی و استقلال کشور را با چالش مواجه نماید پاسخی محکم و سخت خواهیم داد و در این موضوع با احدی تعارف نداریم.

وی در ادامه با اشاره به جریان نفاق و سیر تاریخی رفتار آن در مقابل جبهه اسلام گفت: اسلام در طول تاریخ هرکجا مقابل با جبهه کفر و شرک ایستاد پیروز شد و هرکجا مقابل نفاق ایستاد با چالش جدی روبرو شد،هم در گذشته و هم اکنون در کشورمان یک سری منافق داریم البته این موضوع منحصر به زمان حال نمی باشد و هم اکنون نیز در کشور برخی ها نفاق دارند و نفاق برخی خواص مردم را متحیر می کند .

وی ادامه داد: ما باید رهبرمان را بشناسیم و آگاهانه و با شجاعت از مواضع رهبری دفاع کنیم ،آنچه مسلم است هر کسی با ولایت فقیه در افتاد از چارچوب انقلاب اسلامی و نظام سیاسی خارج شده و در بین مردم رسوا و سرانجام شکست خورده و دچار سوء عاقبت می شود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه با اشاره به سخنان حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم رضوی و در تشریح خسارت های جریان نفاق به کشور گفت:بایستی پاسداران ، اندیشمندان ، نخبگان و خواص جامعه نسبت به تغییر و تحولات اجتماعی حساس باشند. آنچه پشتوانه نظام در عرصه بین الملل است ،قدرت درونی و توان دفاعی کشور است ، اما متاسفانه اقدامات جریان نفاق سبب شده تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد واین عده کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند.

نظرات بینندگان