arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۶۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب"؛ در "60 ثانیه"/امروز شنبه ۳۱ ارديبهشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که از این پس قرار است روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، ان شالله هر شب، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:


اخبار شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰:

الظواهری رهبر القاعده است نه سیف العدل؛
"سیف العدل در ایران زندانی بود و ایران او را آزاد کرد تا دیپلماتش را نجات دهد"
وی که در جامعه جهادیون مصر به عنوان "شیرخدا" مشهور است پسر شیخ عمر عبدالرحمان است که در حال حاضر در حال گذراندن محکومیت خود در امریکا به دلیل بمب گذاری در مرکز تجارت جهانی در سال 1993 است.

خروج موقت مهدی کروبی و فاطمه کروبی از حصر خانگی
مشاور مهدی کروبی در گفتگو با این شبکه خبري خبرداد مهدی کروبی و همسرش به منظور انتقال به ساختمان دیگر به طور موقت از حصر خارج شده اند.

همسر الهام: اگر احمدی نژاد را متوهم کردم، در پیشگاه خداوند غفار طلب مغفرت می‌كنم
در همان كتاب، اظهارات مقام معظم رهبری و علما و مراجع بزرگوار درج شده كه ویژگی منحصر به فرد انتخابات و پیروزی شگفت‌آ‌ور احمدی‌نژاد تاكید و تصریح گردیده است.


مصلحی: مساله ميان من و رييس‌جمهور حل شد
وزير اطلاعات درباره مشكلات اخير بوجود آمده در هيات دولت پيرامون تصدي خود در وزارت اطلاعات، گفت: اين يك مساله داخلي بود كه حل شد.

پس از آنکه معلوم شد کشورهای اروپایی ابرها را تخلیه می کنند و آب آن را روی هوا می گیرند تا باران به ایران نرسد ، برای انکه اسناد این عمل قبیحه را با چشمان غیر مسلح خود مشاهده کنم ، اندکی که باد ابرها را به سوی آسمان بالای سرم ( حقیر در ایران زندگانی می نمایم ) رهنمون کرد ، از خانه به در شدم .


گزارش روزنامه ایندپندنت از دستگیری نزدیکان احمدی نژاد و وقایع اخیر
همه چیز علیه احمدی نژاد!
یکی از دستیاران در حلقه نزدیکان احمدی نژاد پس از افزایش فشار بر روی رئیس جمهور ایران که وارد جنگ قدرت با روحانیون شده است، دستگیر شد.


بقایی: خبر انفصال من كذب محض است/من تخلفی نکردم
دبیر شورای عالی مناطق آزاد با تكذیب اخباری مبنی بر تایید رای دیوان عدالت اداری مبنی بر انفصال 4ساله او از خدمات دولتی، اظهار كرد: این خبر كذب محض است؛ زیرا اساسا تخلفی صورت نگرفته، مضاف بر این‌كه حكم قطعی نیست و قابلیت تجدیدنظرخواهی را داراست.


روز گذشته در سوریه چه خبر بود؟
یک پسربچه ی 10 ساله در پی آتش گشودن نیروهای امنیتی بر روی معترضین پس از نماز جمعه، کشته شد.


جلوگیری از سفر کارگردان سینما به کن
خبرگزاری فرانسه نوشت: مقامات ایران از سفر محمد رسول اف به فستیوال فیلم کن جلوگیری به عمل می آورند.

آیینه ی خیام چنین بی رنگ نیست
داریوش سجادی: عقلاًً نه تنها از توصیه خیام به زندگی بر محور شادی نباید پروا داشت بلکه منطقاً باید و می توان به استقبال از چنین آموزه ای نیز رفت. اما همه مشکل از آنجا آغاز می شود که مشتی الوات و عیاش برای توجیه لاابالی گری خود «خیام» را تا سطح نازل شب نشینی های مبتذل و سکس پارتی ها و پیاله کشی های مهوع شان پائین می آورند.


گزارش فاینشنال تایمز از موزه ها در ایران: انگار که داشتیم به یک انبار میوه نگاه می کردیم تا اشیا گران بهای باستانی؛
آوردن استوانه کوروش، سیاسی و تقویت ملی گرایی افراطی دولت احمدی نژاد بود!
چندی پیش، موزه باستان شناسی تصاویری را از پناهگاهش به خبرنگاران نشان داد. در آن تصاویر نشان داده می شد که اشیا باستانی که در جعبه ها کارتن گذاشته شده بود روی هم دیگر تلمبار شده بودند. انگار که داشتیم به یک انبار میوه نگاه می کردیم تا اشیا گران بهای باستانی.


همسر عباس امیری فر از اتهامات او و محل نگهداری اش می گوید
با وجود گذشت حدود 16 روز از بازداشت عباس اميري فر، رييس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري، خانواده او كماكان از وضعيتش بي خبر هستند و از دلايل بازداشت او به درستي اطلاع ندارند.


ناصر حجازی به کما رفت/ خانواده حجازی: برای ناصر دعا کنید
ناصر حجازی روز گذشته درحالی که مشغول تماشای دیدار استقلال و پاس در هفته پایانی لیگ برتر بود، با وخامت حالش به کما رفت و بلافاصله به بیمارستان کسری منتقل شد.


زمزمه حذف يارانه پردرآمدها
در آن زمان ايده هاي متفاوتي در اين باره مطرح مي شد که بازتوزيع يارانه نقدي بين تنها دو يا سه دهک پايين جامعه يکي از آنها بود. خوشه بندي کل جامعه و حذف سه دهک بالاتر از دريافت يارانه نقدي ديگر نظري بود که تا پاي اجرا نيز رفت.


مصلحی: مقابله با جریانات انحرافی در دستور کار وزارت اطلاعات است
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مقابله با جریانات انحرافی در دستور کار وزارت اطلاعات است گفت: وزارت اطلاعات به وسیله اقدامات اطلاعاتی با گروه های منحرف در کشور برخورد می کند.

من مسیح هستم و جدی هم هستم!
"این مرد، واعظی کاریزماتیک است که ادعا می کند حضرت مسیح (ع) است و به زمین برگشته است. این زن هم ادعا می کند که آن فاحشه توبه کاری است که اولین نفری بود که حضرت مسیح را ایستاده در کنار قبر خالی او دید"


تحریم مقامات امریکا در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس
بررسی طرح تحریم مقامات آمریکایی که در جنایات علیه حقوق بشر دست داشته‌اند و اصلاح طرح تشدید مجازات مترددین به فلسطین اشغالی در دستورکار این هفته کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.


روزنامه ایران: دعوت از خاتمی برای سخنرانی در سالگرد رحلت امام
روزنامه ایران نوشت: برخی از افراد که دارای ارتباطاتی با اعضای مؤثر مؤسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(ره) هستند در تلاشند که مراسم بیست و دومین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را با حواشی روبه‌رو سازند.

تسهيلات جديد دولت آمريكا براي ارايه رواديد به ايرانيان
دولت آمريكا در سياست هاي ارايه ويزا به جوانان و دانشجويان ايراني تسهيلات جديدي قايل شده است .


118 هم پولی شد!
روزی روزگاری نه چندان دور، زمانی‌كه هنوز نمی‌دانستیم باید برای امكانات شهروندی كه در اختیار داریم، علاوه بر مالیات، پول دیگری هم به بهانه خصوصی‌سازی بپردازیم، هر زمان كه به شماره تلفنی نیاز داشتیم، گوشی تلفن را برمی‌داشتیم، شماره معروف 118 را می‌گرفتیم و خیلی زود به شماره مورد نیاز دسترسی پیدا می‌كردیم.


وزیر سابق نفت به قرارگاه خاتم رفت
این امردر شرایطی است که به اذعان کارشناسان نفتی در حال حاضر صنعت نفت کشور بحرانی ترین وضعیت خود طی 100 سال گذشته را سپری می کند.


فراستی: عرب نیا متوهم است/ برنامه این هفته "7"، فردین و وثوقی را ستاره نامید
پس از اظهار نظر صریح عرب نیا در تلویزیون، فراستی متنقد برنامه هفت، تلویحاً به سخنان وی واکنش نشان داد.

سخنان بی سابقه ی بازیگر مختار در برنامه زنده تلویزیونی: دو بار در حین بازی در "مختار"، حضرت مرگ را دیدم
عرب نیا: منظور رهبر انقلاب از "شرایط فعلی مطلقاً راضی کننده نیست" چه بود؟/مدیریت فعلی کشور، "فاسد" و "گندیده" است/ کنایه سنگین به گلزار، شریفی نیا، گلشیفته و ضرغامی
بامداد شنبه، فریبرز عرب نیا بازیگر سریال مختار با حضور در برنامه تلویزیونی "7" سخنانی به زبان آورد که مخاطب را میخکوب کرد.
برچسب ها: 60 ثانیه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
United States of America
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
2
خوندنش بیشتر از 60 ثانیه طول میکشه ها...بهتر تیتر و توضیح رو مختصر تر کنید
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
0
سلام ممنون از اين ابتكار.
طرح خوبيه.هر شب اگر بالا بزارين يا در ستون سمت چپ بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
0
اگر میشه به صورت فایل صوتی در جای خاصی از صفحه قرار بدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
0
مرسی همه خبر ها را گفتی , راستی سردار رویانیان چی نگفتید کجاست ؟ یعنی کجا رفته؟ ما هم شنیدیم , میگن!! اصلا چرا برای اعلام سهمیه بنزین این ماه مثل همیشه نیومد چیزی بگه, راستی کجاست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
0
کاش همین صفحه رو مخصوص موبایل قابل دسترسی میکردین بطوری که با یک آدرس اولیه به همین صفحه بیاییم آخه هزینه اینتر نت موبایل سر به فلک میزنه
نظرات بینندگان