arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۸۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۰

صفار: عده ای در دولت به جای نهج البلاغه منشور کوروش بلند می کنند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: چند سال عده ای به مقام معظم رهبری می گفتند چرا اینقدر از دولت حمایت می کنید و ایشان می فرمودند چون این دولت خجالت نمی کشد بگوید مدافع اسلام و نظرات امام و رهبری است حال کار به جایی رسیده که عده ای در دولت به جای نهج البلاغه منشور کوروش بلند می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: چند سال عده ای به مقام معظم رهبری می گفتند چرا اینقدر از دولت حمایت می کنید و ایشان می فرمودند چون این دولت خجالت نمی کشد بگوید مدافع اسلام و نظرات امام و رهبری است حال کار به جایی رسیده که عده ای در دولت به جای نهج البلاغه منشور کوروش بلند می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین صفار هرندی در همایش سراسری هیئت رزمندگان اسلام در مشهد مقدس سخنانی را با موضوع بررسی شرایط سیاسی و اجتماعی با توجه انتخابات سال 90 ایراد کرد.

وی آفت غفلت و بی خبری از وضع زمانه را بزرگترین آفت تشکلها دانست و گفت: از تاریخچه حوادث اخیر نباید غفلت کرد.

صفار هرندی افزود: مشابه اتفاقاتی که در این دوره ریاست جمهوری افتاد در تمام دولتهای پیشین نیز افتاده بود و نباید فراموش کنیم که در اوایل سال 74 هنوز 3 روز از سیاستهای اقتصادی دولت نگذشته بود که قیمتها به شدت افزایش یافت در حالیکه برنامه های تعدیل اقتصادی و هدفمندسازی در این دولت بصورت خردمندانه ای انجام شد.

صفار منشاء فاصله طبقاتی و ریشه تهاجم فرهنگی را در دوران دولت ششم و هفتم دانست و این برداشت یکسو در آن دوره که مردم از انقلاب خسته شده اند را بعنوان تلقین سردمداران اصلاح طلب در جامعه عنوان کرد که سعی می کردند این برداشت و تفکر را در جامعه رواج دهند.

وی ادامه داد: در همان دوره مفاهیم و ارزشهای عدالت، مبارزه با فساد، زاویه گرفتن با افراد بیگانه از انقلاب، بازگشت به دوران ابتدایی انقلاب شعارهایی بود که حضرت آقا هوشمندانه بعنوان معیار و ملاک دولتها فرمودند و هنر جریان اصولگرا و رئیس جمهور فعلی این بود که بر مقدرات سیاسی جامعه به درستی سوار شد و آن شعار ها را توانست به درستی در ذهن مردم جا بیندازد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: چند سال عده ای به مقام معظم رهبری مدام می گفتند که چرا اینقدر از دولت فعلی حمایت می کنید و آقا فرمودند چون این دولت خجالت نمی کشد که بگوید مدافع اسلام و نظرات امام و رهبری هستم حال متأسفانه کار به جایی رسیده است که عده ای در دولت به جای نهج البلاغه، منشور کوروش بلند می کنند.

وی رئیس جمهور را نماینده تفکر ولایی دانست و گفت: به همین دلیل است که الان هم با وجود بسیاری از اتفاقات ناراحت کننده در دولت می گوییم اینها عارضه و مرض است و از جایی رسوخ کرده و جوهره نیست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
3
.مرد حسابی اگه می خواهی گیر بدی به یه چیز دیگه گیر بده نه منشور کوروش که دنیا بهش افتخار میکنه و تو حسا دت.به الله قسم که تو ایرانی نیستی.
ناشناس
|
Norway
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
2
چه اشکالی داره منشور کوروش در دنیابا احترام نگاه میشود ما باید به ان افتخار کنیم که متعلق به ایران است و هویت ملی ما است ...
محمد
|
Denmark
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
2
این صفار هم عجیب آدمی است ما بالاخره نفهمیدیم ایشان با کیست. اعضای حزب باد مدام زیاد می شن. تا وقتی ریاست به راه است و ... حرف و حدیثی نیست وقتی می اندازنشان بیرون شروع می کنن به ننه من غریبم بازی!
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
2
چرا علیرغم همه کج رفتاریهایی که در این دولت وجود دارد باز بعضی ها سعی میکنند این دولت و رییس متوهم آن را مبری بدونند و چهار نعله علیه دولتهای قبل بتازند؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
3
افتخار ایرانیان تمدن کهن،منشور کوروش،تخت جمشید،پاسارگاد و... تشیع و نهج البلاغه و قرآن و... است.لطفا عقاید خودتو واسه خودت نگه دار
این آقا از سنگ پا هم پر رو تره!؛بعد انتخابات 88 رفته بود تو یکی از دانشگاه ها سخنرانی کنه همه دانشجو ها بهش پشت کرده بودن یار دبستانی می خوندن اینم واسه اینکه ضایع نشه داشت واسه خودش سخنرانی می کرد.
حالا هم که اینجوری میگه؛خب برو بمیر دیگه
اسکندر با اون کشتاری که به راه انداخت،اعراب با اون توحشی که داشتن نتونستن مشعل فروزان تمدن مارو نابود کنن امثال شما ها که چیزی نیستن
اینو یادت باشه که ایران پر از فردوسی هاست...
نظرات بینندگان