arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۰

واحد مرکزی خبر: دور خبر از تظاهرات مردم سوریه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر نوشت:
 
 یک جوان سوری ادعاهای برخی شبکه های ماهواره ای را در باره کشته شدن وی رد کرد.
 
احمد بیاسه ماه آوریل در پایگاه اینترنتی یوتیوب در باره حوادث شهر ساحلی بانیاس صحبت کرده بود.
 
روزنامه البعث سخنگوی حزب حاکم در سوریه روز یکشنبه با نقل سخنان بیاسه که شب گذشته در تلویزیون رسمی سوریه پخش شد اعلام کرد من از پخش خبر مرگ خودم در شبکه العربیه براثر شکنجه در یکی از بازداشتگاهها یا زندان ها شگفت زده شدم
 
بیاسه افزود من ازاین خبر خیلی تعجب کردم و از آنها سوال می کنم چگونه خبر دروغ و توهین آمیزی را در باره مرگ من پخش می کنید در حالی که هیچکس مرا بازداشت نکرده است و به دادگاه احضار نشده ام و به زندگی عادی خود ادامه می دهم .
 
برخی از شبکه های ماهواره ای اعلام کرده بودند بیاسه از جمله افرادی است که در میدان البیضا در بانیاس شکنجه شده است.
 
دمشق: گروههاي مسلح اموال مردم سوريه را تخريب کردند
 
تلویزیون سوریه از تخریب اموال مردم به دست گروه های مسلح خبر داد. به گزارش واحد مرکزی خبر از دمشق،‌ تلویزیون سوریه در گزارشی اقدام گروه های مسلح تروریستی در تخریب و به آتش کشیدن ساختمان های دولتی و مغازه های مردم را در شهرهای اریحا از توابع استان ادلب در شمال و شهر مرزی البوکمال از توابع استان دیرالزور در شرق سوریه افشا کرد. تلویزیون سوریه گفت: گروه های خرابکار با آتش زدن مراکز دولتی و پاسگاه های پلیس در این دو شهر برداشت خودشان را از آزادی بیان کردند.

خرابکاران در شهر اریحا به اداره های دولتی، ساختمان فرماندهی پلیس این منطقه، دفتر حزب بعث و اداره های وابسته به وزارت کشاورزی حمله کردند و تجهیزات آن را به آتش کشیدند. شماری از اهالی شهر اریحا هم در گفتگو با خبرنگار تلویزیون سوریه وحشیگری خرابکاران در ویران کردن اموال دولت و مردم را محکوم و تاکید کردند یک شهروند دلسوز که خواهان آبادانی کشورش است هرگز دست به چنین اقداماتی نمی زند، چرا که این دارایی ها از آن ملت است.

تلویزیون سوریه با اشاره به اینکه خسارت های وارد شده به مراکز دولتی در عملیات تخریب گروه های مسلح در روز جمعه گذشته بیش از ده میلیون دلار برآورده شده، به نقل از یکی از اهالی شهر اریحا، افزود: خرابکاران اسناد این اداره ها را آتش زدند که در برگیرنده سابقه و تاریخ این شهر است.

وی گفت: هرج و مرج و بی قانونی فقط به نفع دشمن است. همچنین گروه دیگری از مردم اریحا تصریح کردند: مقابله با این گروه های خرابکار وظیفه همگان است، چرا که تخریب مراکز دولتی به معنای هدر دادن دارایی ملت است. به گفته تلویزیون سوریه در شهر البوکمال نیز گروه های خرابکار مدعی آزادی، پنج دستگاه خودرو را تخریب و در حمله به شماری از ساختمان های دولتی خسارت های زیادی به آن وارد کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
1
0
20:30
عده اندكي در سوريه دست به اغتشاش زدند
كيهان:
اغتشاشگران سوري يا معتادند يا منحرف
پرتو:
اغتشاشگران به باند قدرت متصلند
جوان:
عده اي معلوم الحال در سوريه عكس سيد حسن نصرالله را پاره كردند
نظرات بینندگان