arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۸۹

الجزیره تحریم شد

رئيس تشكيلات خودگردان تصميم گرفت تا شبكه الجزيره را تحريم كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس تشكيلات خودگردان تصميم گرفت تا شبكه الجزيره را تحريم كند.

به گزارش ايسنا، محمود عباس، رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين پس از اقدام شبکه ماهواره‌اي الجزيره قطر در افشاي برخي اسناد و پرونده‌هاي محرمانه مربوط به مذاکرات و همکاري‌هاي امنيتي ميان تشکيلات خودگردان و رژيم صهيونيستي، به اعضا و رهبران جنبش فتح دستور داد که از هرگونه همکاري با شبکه ماهواره‌اي الجزيره خودداري کرده و آنرا تحريم کنند.

جنبش فتح طي بيانيه‌اي خاطرنشان کرد که به دستور محمود عباس رهبر جنبش فتح هر گونه همکاري با شبکه ماهواره‌اي الجزيره براي همه افراد اعم از بالاترين مقام که خود رئيس جنبش باشد تا کوچکترين عضو يا طرفدار جنبش فتح ممنوع است و اين مساله خبررساني و يا گزارش خبر و يا مصاحبه مطبوعاتي و هر نوع ارتباط ديگري را شامل مي‌شود.

در ادامه بيانيه جنبش فتح آمده است که هر کس از اين دستور سرپيچي کند، مورد مجازات قرار خواهد گرفت و در عضويت تشکيلاتي وي بازنگري خواهد شد. اين تصميم از همين ساعت لازم الاجراست و کل شبکه ماهواره‌اي الجزيره و عناصر وابسته به آن چه در داخل و چه در خارج از فلسطين مشمول اين دستورالعمل هستند.

بر اساس گزارش مركز اطلاع‌رساني فلسطين، جنبش فتح تاکيد کرده است که اين بخشنامه را دنبال خواهد کرد و تمامي متخلفان و يا مخالفان اين دستور تشکيلاتي و اين بخشنامه را مجازات خواهد کرد.
نظرات بینندگان