arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۰

ايستگاه هاي BRT خيابان وليعصر تعويض و يکسان سازي مي شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار منطقه 3 از تعویض و یکسان سازی ایستگاه های خط هفت BRT واقع در خیابان ولیعصر تا دو ماه آینده خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، پشمچی زاده افزود: ایستگاه ها و سرپناهای BRT خط 7 به طور موقت در محل های تعیین شده نصب شده اند ظرفیت لازم برای انتظار مسافر را ندارند به همین دلیل از هفته آینده عملیات تعویض و یکسان سازی آن آغاز و به مدت دو ماه به پایان می رسد.

وی درخصوص ویژگی های ایستگاه های جدید خطوط BRT خیابان ولیعصر که از میدان راه آهن است یادآور شد: این ایستگاه ها دارای طول استاندارد، صندلی انتظار مسافر، سرپناه هایی برای حفاظت از مسافران از آفتاب و نزول های آسمانی است و متناسب با فضای شهری زیبایی می بخشد. شهردار منطقه 3 استقبال شهروندان از خط 7 اتوبوسهای BRT در خیابان ولیعصر را بسیار خوب و قابل توجه دانست و ادامه داد: شاید برخی در ابتدای کار تصور می کردند که شهروندان ساکن در شمال شهر از این خط چندان استفاده نکنند، اما اکنون این خط بخش قابل توجهی از سفرهای شمال به جنوب شهر و برعکس را تحت پوشش قرار داده است. وی در ادامه با بیان اینکه عملیات تعویض و نصب ایستگاهها و سرپناههای جدید خط 7 اتوبوسهای تندرو، هفته آینده انجام خواهد شد اظهار کرد: ایستگاهها و سرپناه های جدید این خط از طراحی ویژه و زیبایی برخوردارند و با ایستگاههای سایر خطوط BRT متفاوت هستند. پشمچی زاده تصریح کرد: ایستگاه های این خط مانند ایستگاه های سایر خطوط اتوبوسهای تندرو دارای سیستم های نظارتی، دستگاه های کارت خوان، سیستمها روشنایی و...

هستند ولی بر خلاف سایر خطوط BRT در لاین وسط خیابان قرار نمی گیرند. خط 7 اتوبوس های تندرو از میدان راه آهن تا تجریش 27 ایستگاه دارد.

نظرات بینندگان