arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰

احمدی نژاد سالم است

با وجود انفجار و آتش سوزی در حین مراسم افتتاحیه طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت آبادان آسیبی به رئیس جمهور و هیئت همراه وارد نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با وجود انفجار و آتش سوزی در حین مراسم افتتاحیه طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت آبادان آسیبی به رئیس جمهور و هیئت همراه وارد نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سوم خرداد ماه همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت آبادان انفجار و آتش سوزی در یکی از واحدهای فرآیندی منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از کارکنان این مجموعه شده است.

با وجود این انفجار و آتش سوزی گاز در پالایشگاه نفت آبادان، هم اکنون دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری، هیئت همراه و برخی از خبرنگاران اعزامی در سلامت کامل به سر می برند.
 
صبح امروز علاوه بر افتتاح طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت آبادان، کلنگ زنی طرح تثبیت و توسعه این پالایشگاه نفت و افتتاح نیروگاه 220 مگاواتی این پالایشگاه نفت توسط سرپرست وزارت نفت به طور رسمی انجام شد.
 
پیگیریهای خبرنگار مهر نشان می دهد، نشتی گاز یکی از واحدهای فرآیندی پالایشگاه نفت آبادان عامل اصلی انفجار و آتش سوزی در این پالایشگاه شده است ضمن آنکه انتشار گسترده گازهای سمی منجر به مسمومیت و گازگرفتگی برخی از کارکنان شده است.
 
در حال حاضر آتش سوزی در سطح واحدهای منفجر شده به طور کامل مهار شده اما انتشار گسترده گازهای سمی منجر به مسمومیت و گازگرفتگی کارکنان پالایشگاه آبادان و برخی از حاضران در این پالایشگاه شده است.
 
به گزارش مهر، هدف از طرح توسعه‌ پالایشگاه نفت آبادان علاوه بر تولید بنزین سوپر با عدد اکتان 93، تولید روزانه 250 تن پروپیلن، 330 تن خوراک گازی صنایع پتروشیمی و یکصد تن گوگرد است.

 

با اجرا و تکمیل این طرح ظرفیت تولید فرآورده‌های نفتی در قدیمی‌ترین پالایشگاه نفت خاورمیانه 45 هزار بشکه به ظرفیت فعلی آن که حدود 430 هزار بشکه است، افزوده خواهد شد.
 
پیش بینی می شد با راه اندازی کامل این پروژه نفتی روزانه 4.5 میلیون لیتر بنزین به ظرفیت تولید کشور افزوده شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
0
آره دیگه بقیه اونایی که مردن که مهم نیستن
نظرات بینندگان