arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب"؛ در "60 ثانیه"/امروز سه‌شنبه ۰۳ خرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار سه‌شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۰:

سایت اسرائیلی دبکا ادعا کرد:
امروز، احمدی نژاد از ترور جان سالم به در برد
در طی سفر احمدی نژاد به آبادان انفجاری رخ داد که حداقل دو نفر کشته و 12 نفر مجروح شدند. گزارش شده است که این انفجار به دلایل فنی رخ داده است.

پاداش 3300میلیونی بنیاد مستضعفان به مدیران یک بانک خصوصی+اسناد
بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت در راستای گسترش خدمت رسانی به مدیران خود پاداشی 3300میلیون(!) ریالی را به عبدالناصر همتی مدیرعامل و 4 نفر دیگر از اعضای هیات مدیره بانک سینا پرداخت نماید.
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۴
گریه اکبرعبدی در تلویزیون به خاطر پخش یک فیلم
اکبر عبدی که معتقد است فیلم «مادر » مرحوم حاتمی تکرار نشدنی است،زمان پخش قسمت​هایی از این فیلم در یک برنامه زنده تلویزیونی به گریه افتاد.
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۲
جزییات كامل مراسم تشییع پیكر ناصر حجازی
درویشی از خوانده شدن نماز در زمین چمن استادیوم فوتبال آزادی خبر داد و تاكید كرد:« پس از خواندن نماز، پیكر مرحوم حجازی به بهشت زهرا (س) انتقال داده خواهد شد.»


با شبي 10 ميليون تومان ؛ اتراق تيم ملي در بلوار کشاورز!
هتل جديد تيم ملي کجاست؟ بولوار کشاورز نرسيده به ميدان وليعصر. چرا تيم ملي اردوي خود را در اين مکان برگزار کرده؟ مگر فدراسيون و سازمان تربيت بدني کمپ و هتل آکادمي و هتل المپيک را براي اردوهاي تيم ملي و اسکان ملي پوشان نساختند؟

رای بالای اعضای فراکسیون به لاریجانی/ انتخاب مجدد باهنر، حذف ابوترابی

برای  نائب رئسی مجلس هم شهاب الدین صدر با 121 رای و  محمد رضا باهنر با 107 رای به عنوان نائب رئیسان مجلس انتخاب شدند و محمد حسن ابوترابی  رای لازم را کسب نکرد.
جریمه ۱۷۰ میلیونی امیرآقایی برای انصراف از "پایان‌نامه”
«تماشا» رسانه نزدیک به مشایی به نقل از امیر آقایی بازیگر سینما و تئا‌تر نوشت وی به علت انصراف از بازی در فیلم «پایان‌نامه» ۱۷۰ میلیون تومان جریمه شده است.
رهبر انقلاب: مداحان بصیرت بخشی کنند، اما تعرض به دیگران مذموم است
در سالروز فرخنده ميلاد باسعادت بانوي برگزيده دو عالم، دخت پيامبر خاتم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و همچنين فرزند برومندشان امام خميني(ره)، مراسم مولودي خواني و ذكر فضائل و مناقب آن بانوي عفاف و نجابت در حضور حضرت آيت‎الله خامنه‎اي رهبر معظم انقلاب اسلامي برگزار شد.
جنتی: جریان انحرافی و صاحبان قدرت، می خواهند مجلس را قبضه کنند اما...
دبیر شورای نگهبان با گلایه از تعلل دستگاه‌های مسئول برای برخورد با جریانات انحرافی افزود: از چند سال پیش از این، به دوستان قوه قضائیه می گفتم باید این افراد دستگیر شوند. در این مملکت، جن گیر و رمال و طلسم باز، چه نقشی باید داشته باشد؟
رسوایی اخلاقی اسطوره+تصویر
هافبک من یونایتد همراه با هفتاد هزار تماشاگر و همسرش استیسی و دوفرزندش درورزشگاه اولدترافورد جشن نوزدهمین قهرمانی را برگزار کردند.
احمدی نژاد به دامادش: دیگر حق نداری در مورد مشایی و بقایی حرفهای بی ربط بزنی!
سایت صدای شیراز مدعی شد: در پی افشاگری مهدی خورشیدی دبیر شورای مشاورین رئیس جمهوری و داماد محمود احمدی‌نژاد ،رییس جمهور به خورشیدی هشدار داد.
سنت مألوف خاتمی - داریوش سجادی
اظهارات اخیر سید محمد خاتمی در خلال ملاقات با جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثارگران و ارائه راهکار جهت تلطیف و تعدیل فضای ملتهب شده سیاسی ایران در فردای ناآرامی های انتخابات ریاست جمهوری گذشته را بصورت مشروط می توان استقبال کرد.
اعلام زمان انتخابات مجلس
ستاد انتخابات كشور نخستین اطلاعیه در خصوص داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر كرد.
نخل طلاي كن به چه کسی رسید؟
شصت و چهارمين جشنواره سينمايي كن اگرچه در روزهاي برگزاري حواشي سياسي زيادي داشت، اما شامگاه يكشنبه در مراسم اختتاميه، جايزه نخل طلاي آن به دور از تمام حاشيه ها به فيلمي رسيد كه كارگردانش به گوشه گيري و دوري از رسانه ها مشهور است.
كاتوزیان: تذکر داده بودیم که راه اندازی پالایشگاه آبادان خطر دارد
کاتوزیان گفت: کارشناسان هشدار داده بودند که پالایشگاه آبادان اماده افتتاح نیست.
در جلسات می گویند قیمت فرد چند است می خریم
زاکانی: این افراد می خواستند پرونده های خود را از وزارت اطلاعات بیرون بکشند
زاکانی در این نشست در سخنانی با اشاره به ایجاد مجموعه انحرافی در دولت گفت: مجموعه انحرافی می خواست با نفوذ در وزارت اطلاعات یگان انحرافی برای خود درست کند.
علی آبادی سرپرست وزارت نفت می شود؟
محمد علي آبادي امروز در جريان بازديد رييس جمهور از پالايشگاه آبادان او را همراهي مي کرد.
سخنان احمدی نژاد پیش از انفجار در پالایشگاه آبادان: آماده ایم صنایع نفتی همه کشورهای اسلامی را نوسازی کنیم
رييس‌جمهور تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارد صنعت تمام كشورهاي اسلامي و صنعت نفت كشورهاي توليد كننده نفت را نوسازي كند.
تصاویر: كاندیداتوری ناصر حجازی برای ریاست‌جمهوری
ناصر حجازی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال كشورمان برای ثبت‌نام در نهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در محل وزارت كشور حضور یافته بود.
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
دستور ویژه احمدی نژاد پس از حادثه آبادان
با دستور دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری و سرپرست وزارت نفت یک فروند هواپیما برای انتقال مجروحان و حادثه دیدگان انفجار پالایشگاه نفت آبادان از تهران عازم این شهر نفت خیز شد.
لاریجانی: احمدی نژاد نمی‌تواند سرپرست وزارت نفت باشد
در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (۳ خرداد) مجلس شورای اسلامی "محمدرضاخباز" در اخطار قانونی نسبت به سرپرستی رئیس جمهور بر وزارت نفت انتقاد کرد و گفت: طبق قانون اساسی ،تفسیر قانون برعهده شورای نگهبان است.
نمایش نفتی احمدی نژاد درگیری جدیدی در ایران به وجود آورد؛
احمدی نژاد با چه عنوانی به مراسم افتتاح طرحی در پالایشگاه آبادان رفت؟
رئیس جمهور ایران درگیری جدیدی را با اصولگرایان ایران اغاز کرده است. او اصرار دارد با وجود هشدارهای شورای نگهبان وزارت نفت را در دست داشته باشد.
سازمان اطلاعات افغانستان: ملاعمر ناپدید شده
سازمان اطلاعات افغانستان به دنبال گزارش برخي رسانه‌ها مبني بر كشته شدن ملا عمر گفت كه وي از مخفيگاه خود در پاكستان ناپديد شده است و چندين روز است كه با فرماندهان خود تماسي نداشته است.
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۰
صدور معافيت تحصيلي براي دانش‌آموزان از مهر ماه/ادامه تحصيل دانش‌آموزان تا 24سالگي
معاون مشمولان و امور معافيت‌هاي سازمان وظيفه عمومي ناجا از صدور معافيت تحصيلي براي دانش‌آموزان خبر داد.
کشته و زخمی شدن دستکم 11 نفر؛
انفجار پس از رونمایی از طرحی در پالایشگاه آبادان توسط احمدی نژاد
انفجار و آتش سوزی در یکی از واحدهای فرآیندی پالایشگاه نفت آبادان تاکنون منجر به کشته و زخمی شدن دستکم 11 نفر از کارکنان این مجموعه شده است.

فردوسی پور: کفاشیان از مقامات بالادستي دستور مي گيرد/ترابیان: راهی به جز این نداریم
برنامه دوشنبه شب نود در حالي برگزار شد كه اين برنامه تحت تاثير درگذشت ناصر حجازي برگزار شد.

روند صعودی قیمت آپارتمان در تهران
گزارشها نشان می دهد که یک آپارتمان نوساز در محله نازی آباد با قیمت هر مترمربع یک میلیون و 900 هزار تا 2 میلیون تومان به فروش رسیده، این در حالی است که در روزهای اخیر صاحبخانه ها خیلی هم به این رقم راضی نیستند و قیمت بیشتری را درخواست می کنند.
روزنامه جمهوری اسلامی: رسانه ملی چرا به این بی‌مبالاتی‌ها در مختارنامه میدان می‌دهد؟
نمایش برهنه بالا تنه بازیگران مرد در مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" كه در قسمت‌های اخیر بشدت افزایش یافته، موجب اعتراض مردم شده است.

برچسب ها: 60 ثانیه
نظرات بینندگان