arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۰
در بیانیه جمعی از طلاب بسیجی حوزه علمیه قم آمده است؛

نگرانی از همراهی "جریان انحرافی" با احمدی نژاد در سفر به قم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بیانیه جمعی از طلاب بسیجی حوزه علمیه قم که نسخه ای از آن برای "انتخاب" ارسال شده در پی می آید:

تاریخ کهن قم آکنده است از ایثار، کوشش و جانبازی قمیون در راه دفاع از معارف دین مبین اسلام و آموزه های نورانی مکتب اهل بیت (علیهم السلام).
نگاهی گذرا به تاریخ پرافتخار این دیار نشان می دهد که اهل قم پیوسته در مقابله با تفکرات انحرافی، پیشگام بوده اند؛ تا آن جا که در کتب روایی، از لسان مبارک ائمه معصومین (علیهم السلام) می خوانیم: «لولا القمیون لضاع الدین» اگر اهل قم نبودند دین ضایع می شد. (بحارالانوار جلد 57 صفحه 217)
تأثیر شگرف قمی ها در پیدایش، رشد و به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشگامی آنان در دفاع از آرمان ها و ارزش ها، گویای این نکته است که پیوند مردم قم با روحانیت، مرجعیت و ولایت فقیه، پیوندی ریشه دار و ناگسستنی است.
دشمنان و ایادی داخلی آنان نیز با علم به همین مسأله، در سالیان گذشته برای قم نقشه های ویژه و برنامه های گسترده ای تدارک دیده بودند که با لطف الهی و هوشیاری روحانیت و مردم انقلابی، تیرهای آکنده از حقد و کینه آنان یکی پس از دیگری به سنگ خورد و شکست و ذلت بیش از پیش را نصیب شان ساخت. تا آنجا که رهبر معظم انقلاب در سفر اخیر خود به قم، این شهر را «شهر علم و جهاد و بصیرت» معرفی کردند.
اکنون در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به قم، آن چه اسباب نگرانی و تشویش خاطر دلسوزان را فراهم آورده، احتمال حضور پر رنگ و چشم گیر عناصر مطرود روحانیت و مرجعیت در این استان است.
ما جمعی از طلاب بسیجی حوزه علمیه قم ضمن تشکر از زحمات دولت محترم و شخص ریاست جمهوری در راستای عمران و آبادانی هرچه بیشتر استان قم، اعلام می داریم آغوش مردم با بصیرت قم تنها به روی خدمتگزاران ولایتمدار، مؤمن و صدیق گشوده است و بی شک حضور سردمداران و عناصر جریان انحرافی در برنامه های این سفر موجبات خشم مردم را فراهم خواهد آورد.
جریان انحرافی باید بداند که با وجود سایه پر برکت ولایت فقیه و ولایت پذیری توده های مردم، برنامه ریزی در جهت فریب افکار عمومی و قبضه کردن جایگاه های حساس نظام، تلاشی بیهوده و بی سرانجام است.
کشتی عظیم انقلاب اسلامی پس از این نیز با هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و راهنمایی های مراجع معظم تقلید، راه خود را ادامه خواهد داد و امواج حقیر دشمنی ها، فتنه گری ها و نفاق ورزی ها، کوچک ترین خللی در طی این مسیر نورانی ایجاد نخواهد کرد.

والسلام علی من اتبع الهدی
جمعی از طلاب بسیجی حوزه علمیه قم
نظرات بینندگان