arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۰

انتقاد فرمانده ناجا از وزارت راه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی انتظامی گفت: وزارت راه و ترابری برای بازگشایی راهها، حداقل انتظار پلیس را برآورده کند.

به گزارش انتخاب ، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه همایش سراسری معاونان نظام وظیفه عمومی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری در زمینه آماده شدن محور گرمسار به قم، برای بازگشایی و نظر پلیس درباره ناایمن بودن آن، افزود: این جاده در ایام نوروز به طور عملی بهره برداری رسید و ما نیز برای رفاه حال مردم و جلوگیری از تراکم عبور و مرور در جاده قم به تهران اجازه عبور دادیم و پلیس راه را به صورت موقتی در آنجا مستقر کردیم.

وی با انتقاد از افتتاح طرح ها به صورت شتابزده ، گفت: حداقل انتظار پلیس برای بازگشایی یک جاده آن هم در کویر ساخت پلیس راه برای حضور و نظارت پلیس، انجام صحیح خط کشی ها، نصب گاردریل ها و اصلاح شانه های جاده که می تواند خطر آفرین باشد ، است.

سردار احمدی مقدم گفت: ما در پی بهانه جویی نیستیم و اگر حداقل استاندارد های مورد تایید وزارت راه و ترابری تامین شود، پلیس آماده فعالیت و خدمات رسانی است.

فرمانده ناجا افزود: این مسیر خوبی است و فاصله را بسیار کوتاه کرده و ترافیک تهران را نیز تا حد زیادی کاهش داده است و امیدواریم این نواقص نیز برطرف شود تا شاهد سوانح و حوادث در آن نباشیم.
نظرات بینندگان