arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۰

"سناریوی جریان انحرافی برای غافلگیر كردن نظام در آستانه انتخابات مجلس"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت آینده نوشت:

یك منبع آگاه در گفتگو با «آینده» از سناریوی جریان انحرافی برای غافلگیر كردن نظام در آستانه انتخابات مجلس خبر داد.

این منبع با توضیح اینكه جریان انحرافی با دامن زدن به اخبار ایذایی و حاشیه در حال تغییرات گسترده در تركیب مجریان انتخابات در سراسر كشور است، گفت: باید منتظر اقدام نهایی این جریان دو ماه قبل از انتخابات مجلس باشیم.

این منبع آگاه افزود: در شرایط فعلی كه تمامی اذهان و رسانه ها درگیر موضوعاتی حاشیه‌ای نظیر جن گیری و رمالی و هنرپیشه‌ها هستند، جریان انحرافی پیگیر پاكسازی گسترده در نیروهای مجری انتخابات در سراسر كشور است و به دنبال آن است كه افراد ناهماهنگ با این جریان حذف شده و مهره های مطیع جایگزین آنها می شوند.

وی افزود: به طور نمونه در استان فارس طی چند هفته اخیر دهها تن از فرمانداران و بخشداران ناهماهنگ با این جریان حذف شده اند و قرار است "ن" یك استاندار هماهنگ با این جریان نیز به زودی منصوب شود.

این منبع ادامه داد: سناریوی جریان انحرافی این است كه طی 6 ماه آینده این پاكسازی ها كامل شود و سپس در فاصله دو ماه تا انتخابات، اقدام نهایی برای غافلگیری نظام صورت گرفته و احتمالا وزیر كشور عزل و به جای وی یك سرپرست هماهنگ منصوب شود.

گام بعدی این جریان، رویارویی با شورای نگهبان در اعلام صلاحیتها و نظارت بر صحت انتخابات بود كه با دو بار تقابل دولت با شورای نگهبان درباره ادغامها و سرپرستی وزارت نفت، مشخص شد چنین ظرفیتی در جریان انحرافی وجود دارد.

این منبع در خاتمه گفت: اگر در شرایط فعلی كه فرصت كافی برای مهار اقدامات این جریان تا انتخابات وجود دارد، تدابیر لازم برای خنثی كردن آن صورت نگیرد، در شرایط بحرانی در برابر برنامه‌های پیچیده و همزمان این جریان كه از عدم تمكین به فهرست تایید صلاحیت شدگان شورای نگهبان تا اعلام آمار ساختگی درباره پیروزی این جریان در انتخابات غافلگیر خواهیم شد.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
احمد لو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
0
2
بازي كي بود كي بود من نبودم راه نندازيد كه احمدي نژاد يعني همه شما و همه شما يعني كساني كه در مقابل ياران امام صف كشيديد و ياران واقعي امام را كنار زديد.
نظرات بینندگان