arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۰

"اوباما خود را بيش از اين به زحمت نيندازند"

رئيس سازمان بسيج مستضعفين‌ ‌آزادي فلسطين و قدس شريف را آرماني دست يافتني و نزديك خواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين‌ ‌آزادي فلسطين و قدس شريف را آرماني دست يافتني و نزديك خواند.

سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين‌ در جمع ائمه جماعات و فرماندهان رده‌هاي بسيج استان كرمان آزادي قدس شريف را آرماني دست يافتني و نزديك خواند و گفت: در عمليات غرورآفرين الي بيت‌المقدس كه منجر به فتح خرمشهر شد،‌ آرزوي قلبي رزمندگان ادامه عمليات‌ها تا آزادسازي بيت المقدس بود، اگرچه اين مهم در آن دوران محقق نشد اما امروز به بركت بيداري اسلامي ملت‌ها طليعه آزادي قدس دميده است.

وي ادامه داد: امام (ره) فرمودند كه جنگ ما فتح قدس را در پي خواهد داشت و امروز از هميشه به تحقيق اين وعده صادق نزديك‌تر شده‌ايم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين با اشاره به سخنان فريبكارانه رئيس جمهور آمريكا در خصوص بازگشت فلسطينيان به مرزهاي قبل از سال 1967 گفت: امروز ملت‌هاي مسلمان تصميم خود را گرفته‌اند و به‌زودي مرزهاي خاورميانه را به مرزهاي قبل از سال 1919 برمي‌گردانند.

نقدي تأكيد كرد: رئيس جمهور آمريكا نيز خود را بيش از اين به زحمت نيندازند و بداند اين رفتارهاي مذبوحانه تأثيري در سرنوشت محكوم به شكست استكبار ندارد و پيروزي‌ ملت‌هاي منطقه قطعي است.
نظرات بینندگان