arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب"؛ در "60 ثانیه"/امروز پنجشنبه ۰۵ خرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار  پنجشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۰:

تشکر خانواده حجازی از مردم/یادبود اسطوره، ظهر فردا در شهرک غرب
آتیلا با دعوت از مردم برای حضور در مراسم یادبود ناصرخان نوشته است: "به یاد او فردا جمعه، مورخ 6 خرداد 1390 از ساعت 11 تا 1 بعد از ظهر، در مسجد جامع شهرک غرب، به نشانی شهرک غرب، خیابان صیف، مسجد جامع چشم انتظارتان هستیم.

خاطرت آیت الله هاشمی / 4خرداد 1365
افطار مهمان نخست‌وزیر [میرحسین موسوی] بودیم. آقایان [محسن]کنگرلو [مشاور نخست وزیر] و [احمد]وحیدی [مسئول اطلاعات سپاه] آمدند. گزارش وضع هیأت آمریکایی را دادند. یک چهارم قطعات هاک درخواستی را آورده‌اند.

19 بازیکن برای حضور در دومین اردوی تیم ملی فوتبال ایران از سوی کارلوس کروش معرفی شدند.
وی ادامه داد: با وجود تکلیف قانونی اکیدی که وجود داشت، نه تنها حجم نقدینگی در کشور کم نشد بلکه بیش از سه‌برابر هم افزایش پیدا کرد.
آیت الله جوادی آملی با اشاره مشکلات جوانان گفت: عده‌ای از جوانان از بی‌مسکنی رنج می‌برند که همین امر موجب تاخیر در ازدواج می‌شود که این شرایط باعث بوجود آمد فساد در جامعه خواهد شد.
وی متولد 1311 و در خارج از کشور زندگی می کرده است. اخبار متعدد از سایت های خبری مبنی بر دعوت آقای خاص از ایشان برای حضور در ایران بوده و در یک هتل ماهها مستقر شده بود.
لیدراعظم جریان انحرافی در جمع یاران حلقه اول خود آخرین دستور العمل این جریان در برابر افشاگری های اخیر رسانه ها را تشریح کرده است.
ورودی که متفاوت با سفرهای استانی پیشین رئیس جمهور بود. محمود احمدی‌ن‍ژاد در بدو ورود از سوی استاندار و مقامات ارشد استان مورد استقبال قرار گرفت اما از دیدار عمومی با مردم و حرکت در میان شهر خبری نبود.
کيست که بتواند انکار کند فوتبال بدنام شده اين مملکت که هر روز خبرش را در کنار چاشني هاي دل به هم زني مثل تباني و دوپينگ و نامردي و خودفروشي مي آوردند، اين بيشتر از صد ساعت را زير سايه بلند عقاب آسيا، نفسي تازه کرده...
ورود چيني ها به گهواره نوزادان ايراني
آمدنش کم و بيش 9 ماه طول مي کشد. هزاران چيز دست به دست هم مي دهند تا او پا به اين دنياي مادي بگذارد. تازه وقتي مي آيد هم هزينه ها شروع مي شود. اما خب چه مي شود کرد. چون همه زوجها دوست دارند روزي پدر و مادر شوند.
این پزشک هشتاد ویک ساله که ریاست باشگاه سالمندان یکصدو بیست ساله را برعهده دارد، تاکید کرد رای رسیدن به صد سالگی باید انگیزه و غذای سالم سرشار از میوه و سبزی داشت ، ورزش کرد، سیگار نکشید و به پزشک مراجعه کرد.
گزارش "انتخاب"؛
همان ابتدای تماشای فیلم سینمایی در یک شبکه فارسی زبان ماهواره ای، ناگهان صدایی گوش خراش تکرار و تکرار می شود: .... گروپ تقدیم می کند! با خرید این دستگاه، 125 جای بدن شما همزمان ورزش می کند! کباب پز، کرم صورت و بدن، انواع دارو برای چاقی و لاغری و افزایش سایر! ..... و فشار سرسام آور گوینده که دائم می گوید: همین حالا تماس بگیرید و این کالا را بخرید...!
29 سال از آزاد شدن خرمشهر پس از اشغال در جنگ ایران و عراق می‌گذرد. این شهر که روزی از بزرگترین بنادر خاورمیانه بود، افزون بر ویرانی‌های گسترده جنگ، با مشکل آب شرب و فاضلاب، گرد و غبار، قطع برق، بیکاری و ناامنی روبروست.
وزیر خارجه بحرین گفت: سفیر ایران هر زمانی که بخواهد می تواند به منامه برگردد و وظایف خود در پایتخت بحرین را از سربگیرد.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني صبح امروز مجلس، با 176 راي موافق، 19 راي مخالف و 7 راي ممتنع از مجموع 230 نماينده حاضر، تقاضاي تحقيق و تفحص جمعي از نمايندگان از واگذاري و پرداخت سود سهام عدالت را به تصويب رساندند.
کیهان: گیر ماجرا کجاست که بقایی و مشایی سکوت کرده اند؟
رئیس جمهور هر چند که اشاره صریحی به ماجرای واگذاری مجوز ساخت هتل نکرد اما به نظر می رسد با توجه به انتقادهای چند هفته اخیر از بقایی و مشایی، منظور ایشان همان پروژه 450 میلیارد تومانی مجتمع تالارهای کیش باشد.

معاون وزير راه از كاهش 2.5 ساعته مسير قم- مشهد در پي افتتاح محور قم - گرمسار خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در صورتی که در برخورد با بدحجابی، نتیجه مطلوب حاصل نشود، برخوردها شدت می یابد.
نظرات بینندگان