arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰

همسر قذافی: دوست داشتم در کنار پسرم بمیرم/ تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد

وی که به ندرت در رسانه ها حضور پیدا می کند گفت خانواده قذافی هر شب هدف حملات موشکی قرار داشت ،‌ حملاتی که درست موقع نماز مغرب و عشا آغاز می شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صفیه همسر معمر قذافی رهبر لیبی، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو را به سبب حملات هوایی که منجر به کشته شدن سیف العرب پسرش شد نکوهش و نیروهای این سازمان را به ارتکاب جنایتهای جنگی متهم کرد.
 
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"Entekhab.ir، صفیه قذافی گفت : من در آنجا حضور نداشتم اما دوست داشتم در کنار پسرم بمیرم.

وی که به ندرت در رسانه ها حضور پیدا می کند گفت خانواده قذافی هر شب هدف حملات موشکی قرار داشت ،‌ حملاتی که درست موقع نماز مغرب و عشا آغاز می شد.
 
صفیه قذافی نیروی ائتلاف به رهبری ناتو را به تلاش برای هدف قرار دادن قذافی متهم کرد و گفت آنها حکم ماموریت سازمان ملل که مداخله را تنها در چارچوب محافظت از غیرنظامیان مجاز می داند نقض کرده اند.
 
همسر معمر قذافی در پاسخ به سوالی درباره این که آیا وی تصور می کرد شخصا هدف نیروهای ناتو قرار بگیرد یا خیر گفت فرزندانش جزو افراد غیرنظامی محسوب می شوند و هدف قرار گرفته اند.‌
 
 وی افزود ناتو مرتکب جنایتهای جنگی شده است ،‌نیروهای ناتو پسرش را کشته اند ،‌آنها مردم لیبی را به قتل می رسانند و اعتبار مردم این کشور را به سخره گرفته اند.
 
 وی گفت : من اکنون چه انتظاری می توانم از زندگی داشته باشم؟ همه آنچه من می خواهم این است که واقعیت روشن شود .

به خواست خدا ما پیروز خواهیم شد.

ما در کنار مردم لیبی یا زنده خواهیم ماند یا خواهیم مرد و زمان محاسبه که فرا رسید تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد.

quotation mark مقامات لیبی گفته اند سیف العرب و سه تن از نوه های رهبر لیبی در جریان یکی از حملات ناتو در روز سی ام آوریل به پایتخت لیبی کشته شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
CANADA
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
تا دیروز که از کتاب سبز صحبت میکردن و از اینکه از قرآن مدرنتره !! حالا باد اذان مغرب افتادن ؟؟!! این دیکتاتورها وقنب آفتاب قدرتشون داره غروب میکنه مسلمون میشن !! مثل ملک عبدالله حائن که تازهگیها گفته به من نگین ملک عبدالله !!
نظرات بینندگان