arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰
.... و بالاخره پاسخی به تندی های مقامات سعودی؛

وزیر دفاع: آل‌سعود در حدی نیست که ایران را تهدید کند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص ادعاهای آل‌سعود در مورد ایران گفت: آل‌سعود در حدی نیست که ایران را تهدید کند، لذا باید گفت که آل‌سعود هرگز جسارت تهدید نظامی نسبت به ایران را پیدا نخواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بالاخره پس از مدتها یک مقام نظامی جمهوری اسلامی ایران، به اظهارات پی در پی مقامات سعودی مبنی بر تهدید ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص ادعاهای آل‌سعود در مورد ایران گفت: آل‌سعود در حدی نیست که ایران را تهدید کند، لذا باید گفت که آل‌سعود هرگز جسارت تهدید نظامی نسبت به ایران را پیدا نخواهد کرد.

سردار احمد وحیدی در ‌خصوص ادعاهای شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر دخالت ایران در امور بحرین گفت: هرکسی که به صحنه نگاه کند، متوجه می‌شود که چه کسی واقعا در امور بحرین دخالت می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: با نگاهی ساده می‌توان دریافت که چه کشوری نیروهای نظامی خود را به بحرین وارد کرده و در امور این کشور دخالت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، وحیدی تاکید کرد: آمریکا هم نمی‌تواند ما را تهدید کند، دیگران جای خود دارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
9
مرسی سردار جونه من اوضاع مملکت که خوب نیست ولی خواهشا دیگه به این .... رو ندید حرف زدن بترکونیدشون بی غیرتهارو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
3
آخی..... بالاخره یه مسئول پیدا شد که بتونه قاطع و بدور از مصلحت اندیشیهای یک طرفه جواب این شیخ نشین ها رو بده و دل ما ایرانی هارو شاد کنه

واقعا عربستان و دیگر هم پالکیهاش در حدی نیستند که بتونن ایران رو تهدید کنن


سردار وحیدی جداً دستت درد نکنه....
بابك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
3
عجيب ولي واقعي
نظرات بینندگان