arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵

ویدیویی علیه هیلاری کلینتون که 7 میلیون بار در آمریکا دیده شد+فیلم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرویس بین الملل «انتخاب»؛ ایندپندنت نوشت: فیلم هیلاری کلینتون که در آن درباره چندین مورد اساسی از جمله ارتباط با بانک ها و سیاست خارجی و موارد دیگر نظراتش را تغییر داده توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش «انتخاب»، این فیلم که با نام «هیلاری کلینتون 13 دقیقه یکریز دروغ می گوید» منتشر شده، می تواند آرای پایین او در نظرسنجی ها درباره صداقت و قابل اعتماد بودن را از این هم خرابتر کند.


سازنده این ویدیو با صراحت گفت این پروژه که 7.5 میلیون بیننده داشته به قصد طرفداری از ترامپ نبوده، و او در حال کار روی پروژه مشابهی درباره نامزد احتمالی جمهوری خواهان است.

خانم کلینتون ادعا کرده بود در دهه 1990 "زیر آتش تک تیراندازها" به بوسنی وارد شد که خلاف تصاویر خبری بود.

او در باره نفتا (توافق تجارت آزاد آمریکای شمالی) اظهارات متناقضی داشت تقصیز بحران مسکن سال  2007 را به گردن خریداران و نه بانک ها انداخت.

از مسائل دیگری که این دموکرات را در انتخابات 2016 تحت فشار قرار داده استفاده از ایمیل شخصی برای روابط کاری بود. او در برابر شورای امنیت آمریکا گفت مجموع این ایمیل ها بیش از 60,000 بوده، که نیمی از آن ها کاری بودی و به وزارت خارجه رفته  و نیم دیگر شخصی بودند.
با این حال گزارش بازرس ارشد نشان داد تنها 1 درصد از ایمیل های کاری خانم کلینتون در سامانه ایمیل وزارت خارجه آمریکا بوده اند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
0
خدا نکنه ترامپ زئیس جمهور بشه
نظرات بینندگان