arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵

هک تلگرام و انتشار مطالب کذب علیه دختر جوان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: مجرم اینترنتی که بعد از هک تلگرام یک خانم موجب نشر مطالب غیرواقعی علیه خانواده وی شده بود توسط پلیس فتا کرمان شناسایی شد.
 
به گزارش انتخاب، سرهنگ "کامبیز اسماعیلی" در تشریح این خبر گفت: خانمی به پلیس فتا مراجعه و گفته است تلگرامش توسط فردی ناشناس هک شده است و متهم با آشنایان وی ارتباط برقرار می کند و خواستار رسیدگی بود.
 
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و در اختیار قرار گرفتن تلگرام شاکی به دست هکر موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
اسماعیلی گفت: متهم با هک کردن کردن تلگرام شاکی شماره تلفن‌های اقوام و آشنایان وی را به دست آورده بود و با آنها از طریق تلگرام خودش ارتباط برقرار کرده و مطالب غیرواقعی علیه وی و خانواده‌اش منتشر می‌کرد.
 
رئیس پلیس فتا کرمان افزود: کارآگاهان پلیس فتا با استفاده از ابزارهای پلیسی و روش‌های علمی، موفق به شناسایی متهم شدند که در ادامه شخص مورد نظر به پلیس فتا احضار شد.
 
اسماعیلی در پایان گفت: در بازجویی‌ها مشخص شد که وی پس از خواستگاری از خانم و شنیدن جواب رد از سوی شاکی به قصد انتقام این عمل را انجام داده است و متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان