arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰
شائبه ای که هنوز نه تایید و نه تکذیب شده است؛

احمدی نژاد در انتخابات آینده ریاست جمهوری، چه چیزی را رو می کند؟

در دوره ی دهم انتخابات ریاست جمهوری، شائبه ی استفاده ی سیاسی و انتخاباتی از برخی طرح های اقتصادی دولت در شهرها و روستاهای دورافتاده ، وجود داشت؛ مسائلی مانند پخش "سود سهام عدالت" در میان مردم که همان روزها برخی این اقدام دولت را به نوعی "خرید و فروش رای" تعبیر کرده و به آن اعتراض کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رئیس جمهوری ، از برگزاری جشن صاحب خانه شدن همه بی مسکن ها تا سال 92 خبر داد، زمانی که به احتمال قوی در بحبوحه ی رقابت های انتخابات ریاست جمهوری دوره ی یازدهم، پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ؛ رحیمی این سخن را طی روزهای اخیر بارها اعلام کرده و امروز نیز با تکرار این خبر گفته است: جشن خانه دار شدن همه مشمولان طرح مسکن مهر تا سال 1392 برگزار می شود .

در همین حال، شنیده های خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، حکایت از برنامه ریزی دولت برای برگزاری این جشن در بحبوحه ی رقابت های انتخابات ریاست جمهوری دوره ی یازدهم دارد.

این اخبار که هنوز تایید یا تکذیب نشده است، حکایت از آن دارد که تیم انتخاباتی دولت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، با رو کردن طرح بزرگ مسکن مهر و برگزاری جشن های پی در پی در بسیاری از شهرهای کشور، قصد دارد از این فرصت، در راه اهداف سیاسی خود استفاده کند.

این در حالی است که در دوره ی دهم انتخابات ریاست جمهوری، شائبه ی استفاده ی سیاسی و انتخاباتی از برخی طرح های اقتصادی دولت در شهرها و روستاهای دورافتاده ، وجود داشت؛ مسائلی مانند پخش "سود سهام عدالت" در میان مردم که همان روزها برخی این اقدام دولت را به نوعی "خرید و فروش رای" تعبیر کرده و به آن اعتراض کردند؛ هر چند پس از گذشت 2 سال از آن ایام، هنوز ماجرای "سود سهام عدالت" به روشنی توسط دولت تبیین نشده است.

"انتخاب" آرزو می کند چنین خبری صحت نداشته باشد و یا در صورت صحت، خیرخواهان دولتی، مانع استفاده ی انتخاباتی از این طرح بزرگ شوند ، چرا که "مصادره به مطلوب کردن" و "استفاده ی سیاسی" از طرح هایی که با زندگی روزمره ی مردم، ارتباطی مستقیم دارد و صدالبته آرزوی دیرین خانه دار شدن، ذهن  مردم عزیز و مظلوم ایران را مشغول ساخته، جای آن است که حداقل خانه های ساخته شده ای که به قول آقای وزیر مسکن، "روی دست دولت مانده"، با جشن و بی جشن، زودتر به صاحبان واقعی آن بازگردانده شود تا ان شالله با چنین اقدامی، در کارنامه ی دولت نهم و دهم، شاهد خدمتی واقعی و استثنایی باشیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
6
يعني......؟؟ نه توروخدا؟؟قراره باز بگه بگه؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
7
بازم قراره کسی گول این حرف ها رو بخوره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
0
0
همونی که الان تو فکرت اومد.
نظرات بینندگان