arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰

بادامچیان: جریان انحرافی خود را سردمدار ظهور معرفی می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اعلام اینکه تمام منحرفان تلاش می‎کنند تا چهره خود را در پشت ارزش‎های ملی پنهان کنند، افزود: رهبران جریان انحرافی با صراحت اعلام کرده‏اند که می‎خواهند، دو سوم صندلی‌های مجلس را از آن خود کرده تا شورای نگهبان و ولی فقیه نتوانند کاری انجام دهند.

به گزارش انتخاب، "اسدالله بادامچیان" در گفت‏وگو با خانه ملت  "اسدالله بادامچیان" با اشاره به تلاش جریان انحرافی برای ورود به مجلس، گفت: رهبران جریان انحرافی با صراحت اعلام کرده‏اند که می‎خواهند، دو سوم صندلی‌های مجلس را از آن خود  کرده تا شورای نگهبان و ولی فقیه نتوانند کاری انجام دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این نکته‏ای است که در جلسه‏های خصوصی جریان انحرافی شنیده شده است.

بادامچیان با اشاره به لزوم روشنگری در قبال جریان‏های انحرافی در کشور، گفت: مهم‌ترین مسئله برای جریان‎های انحرافی این است که چهره آنها آشکار شود، به عبارت دیگر تمام منحرفان تلاش می‎کنند تا چند چهره باشند و خود را در پشت ارزش‎های ملی پنهان کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، افزود: روشنگری اولین گام در جهت برخورد با جریان‏های انحرافی است تا چهره‎ها و فعالیت‏های آنها برای تمام مردم آشکار شود؛ اما نباید فراموش کرد که روشنگری غیر از افشاگری است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی به توضیح تفاوت افشاگری و روشنگری پرداخت و اظهار کرد: در افشاگری نقاط منفی را روشن می‏شود و بنابراین افشاگری را باید تنها در شرایط لازم به کار برد. به عنوان مثال؛ ما در اوایل انقلاب با برخی چهره ها که از نظر ما در حوزه اعتقادی مورد تأیید نبودند، در حوزه سیاسی همکاری کردیم، اما پس از چند سال ماهیت این افراد برای مردم آشکار شد و خود مردم با آنها برخورد کردند.

وی یادآور شد: در واقع دیگر نیازی نیست که این افراد دستگیر شوند چون این قبیل افراد از منظر افکار عمومی، مرده سیاسی حساب می‎شوند.

 

سران جریان‌های انحرافی با تحریف، ادعای ولایت می‌کنند

بادامچیان با تأکید بر لزوم روشنگری در موضوع جریان‏های انحرافی، خاطرنشان کرد: در رابطه با جریان انحرافی نیز باید بزرگان و اسلام شناس‏هایی همچون آیت‏الله مهدوی‎کنی و ... به معرفی این جریان بپردازند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس یکی از ویژگی‌های جریان انحرافی را انحراف درعقیده دانست و اعلام کرد: سران جریان‏های انحرافی آنچه را که فقه اسلام و فرهنگ تشیع در رابطه با ولایت و امام زمان(عج) بیان کرده است را تحریف کرده و ادعای ولایت می‏کنند.

 

جریان انحرافی غیبت صغری را به ظهور صغری تبدیل کرده است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، افزود: جریان انحرافی غیبت صغری را به ظهور صغری تبدیل کرده  و خود را سردمدار ظهور معرفی می‏کند؛ در واقع افکار جریان انحرافی، نخستین مسئله‏ای است که در رابطه با این موضوع باید روشن شود.

بادامچیان تعیین اهداف جریان انحرافی را به عنوان دومین نکته در برخورد با این جریان یاد کرد و گفت: دومین مسئله در رابطه با جریان انحرافی این است که هدف این جریان مشخص شود تا معلوم شود که این جریان به چه دلیل، این کارها را انجام می‏دهد.

وی ادامه داد: در واقع جریان انحرافی برای اعتقادهای خود، دست به این کار نمی‎زند، بلکه دلیل این کار را باید در قدرت طلبی آنها و تأمین منافعشان جستجو کرد.

 

ارزش‏ها به ابزاری برای فریفتن مردم در دستان جریان انحرافی تبدیل شده‏اند

بادامچیان با اعلام اینکه جریان انحرافی، ارزش‌ها را به ابزاری برای فریب دادن مردم استفاده می کند، خاطرنشان کرد: زمانی‌که جریان انحرافی این کار را انجام داد، مردم ساده  او را مظهر ارزش‎ها تلقی می‎کنند، به همین دلیل اطرافش جمع می‎شوند تا  او ریاست کند و این گروه تا جایی پیش می‏روند که خود را در کنار دولت جای می‏دهند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی  پول را هم یکی از منافع مورد نظر جریان انحرافی دانست و افزود: بدون شک پول این جریان از راه حلال کسب نمی‎شود و از شیوه‏های نامشروع به دست می‏آید.

بادامچیان در رابطه با دلایل عدم برخورد جدی با جریان انحرافی، گفت: ما در دوره روشنگری قرار داریم، در این دوره با چهره رو به رو نمی‎شویم، بلکه با اصول انحرافی مواجه هستیم؛ در چنین شرایطی مردم پس از روشنگری به دنبال عوامل این جریان گشته و بنابراین موضع رهبران این جریان انحرافی مشخص می‌شود.

"صادق آملی لاریجانی"  رئیس قوه قضائیه در جلسه روز چهارشنبه -۲۱اردیبهشت ماه- مسئولان عالی قضایی اعلام کرد: جریان انحرافی در مفاسد اقتصادی غوطه‌ور است. در همین راستا، "احمد جنتی" دبیر شورای نگهبان نیز در خطبه‏های نماز جمعه -۲۳اردیبهشت ماه- تهران بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات گروه انحرافی را مقدمات انتخابات سال جاری دانست و گفت: جذب و توزیع برخی پول‌ها توسط این گروه از چشم مردم پوشیده نیست؛ مردم در صورت لزوم به حساب اینها خواهند رسید.

پس از اعلام این مواضع از سوی رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای نگهبان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان سیاسی هر یک در اظهارنظرهای خود به لزوم برخورد با جریان‌های انحرافی سیاسی در کشور تاکید دارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
1
0
اين حرفها از نمايندگان فعلي مجلس بعيد نيست چون بالاخره احساس خطر ميكنند كه دور بعد رقباي جدي داشته باشند و ممكنه رأي نيارند. مثل همون كاري كه با تصويب قانون فوق ليسانس انجام دادند تا بسياري از رقيبانشون رو حذف كنند الان هم دارند جوسازي ميكنند تا يه راهي براي حذف رقبا پيدا كنند!!!
نظرات بینندگان