arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰

نماینده مجلس: دادن تذکرات کتبی به مسئولان دولت بی فایده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس با بیان اینکه از تذکرات کتبی که طی سه سال به مسئولان دولتی ارائه شده کمتر از ده درصد اجرایی شده است، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل اجرایی نشدن تذکرات کتبی نمایندگان روحیه قانون‌گریزی دولت است.

به گزارش انتخاب،

نورالله حیدری‌دستنایی" در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان این‌که تذکرات کتبی دیگر هیچ تاثیری در حل مشکلات حوزه انتخابیه ندارد، افزود: با توجه به این‌که مسئولان دولتی هیچ توجهی به تذکرات کتبی ندارند، نمایندگان مجلس رو به سوال و استیضاح آورده‌اند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دادن تذکرات کتبی به مسئولان دولتی هیچ سودی ندارد، تصریح کرد: متاسفانه از تذکرات کتبی که طی سه سال به مسئولان دولتی ارائه شده کمتر از ده درصد اجرایی یا پاسخ داده شده است.

وی درباره دلایل عدم اجرایی شدن تذکرات کتبی نمایندگان از سوی دولت، افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل عدم اجرایی شدن تذکرات و به تبع آن حل مشکلات حوزه انتخابیه وجود روحیه قانون‌گریزی در بدنه دولت است به این صورت که مسئولان دولتی خود را از هرگونه نقص مبرا می‌دانند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ادامه داد: یکی دیگر از دلایل عدم اجرایی شدن تذکرات کتبی نمایندگان از سوی دولت جابه‌جایی‌های زیاد وزیران است به این صورت که وقتی یک نماینده به وزیری تذکر می‌دهد آن وزیر بعد از مدتی تعویض می‌شود و دیگر نمی‌توان آن تذکر را دنبال کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
0
شما هم كمي مقتدرانه برخورد كنيد و تذكر شفاهي بدهيد!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
0
پيدا كنيد پرتقال فروش را!
نظرات بینندگان