arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰

نقض حکم انفصال 4 ساله بقایی در دیوان عدالت اداری

هفته گذشته حميد بقايي معاون اجرائي رئيس جمهور و رئيس سابق سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور با حكم ديوان عدالت اداري به چهار سال انفصال از خدمات دولتي محكوم شد. بقائي به دنبال تخلفاتي در دوره‌اي كه رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را بر عهده داشته، در ديوان عدالت اداري محكوم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حکم انفصال از خدمت بقایی در دیوان عدالت اداری نقض شد.

به گزارش آخرین نیوز، هفته گذشته حميد بقايي معاون اجرائي رئيس جمهور و رئيس سابق سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور با حكم ديوان عدالت اداري به چهار سال انفصال از خدمات دولتي محكوم شد. بقائي به دنبال تخلفاتي در دوره‌اي كه رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را بر عهده داشته، در ديوان عدالت اداري محكوم شده است.

اما پس از صدور راي ديوان درباره اتهامات بقايي و صدور حكم قطعي، وي از اجراي آن استنكاف مي‌ورزد و همين موضوع باعث مي‌شود وي به چهار سال انفصال از خدمات دولتي محكوم شود اما شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که این حکم به دنبال اعتراض بقایی در شعبه 2 تشخیص دیوان عدالت اداری نقض شد.

مطابق ماده ۳۷ از قانون ديوان عدالت اداري مصوب سال ۵۸، در صورتي كه محكوم‌عليه از اجراي رأي استنكاف كند با رأي شعبه صادركننده حكم، به انفصال موقت از خدمات دولتي تا پنج سال و جبران خسارت وارده محكوم مي‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
2
پس چرا نقض شد!؟
محكوميت ايشان در تخلفات دوره تصدي رياست ميراث فرهنگي هم منتفي است!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
2
اینم از قوه قضائیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
0
به به !
نظرات بینندگان