arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵

آیت‌الله علم‌الهدی: اظهارات برخی سیاستمداران کشور ترجمه جریان پذیرش ستم است

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در داخل کشورمان برخی سیاستمداران اظهاراتی می‌کنند که دقیقاً مشابه جریانی است که ستم را می‌پذیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در داخل کشورمان برخی سیاستمداران اظهاراتی می‌کنند که دقیقاً مشابه جریانی است که ستم را می‌پذیرد.

به گزارش انتخاب به نقل از میزان، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در گردهمایی اعضای یگان ویژه فاتحین سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ضمن تقدیر از مجاهدت‌ها و رشادت‌های یگان فاتحین اظهار داشت: شرایط امروز در توسعه ارتباطات جهانی و تحول همه‌جانبه عالم براساس در هم شکسته شدن مرز‌های فرهنگی و وجود یک مدیریت در جهان است که جریان استکبار با همه امکانات ظاهر شده است.

وی بر همین اساس تصریح کرد: مستکبران این‌طور پنداشته‌اند که تنها راه به دست آوردن مدیریت جهانی در توسعه استکبار با استفاده از ابزار زور و پول است و تا جایی که در توان دارند، در مقام سرکوبگری همه بیداری‌ها و حقیقت‌ها در بین ملت‌های گوناگون فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه نسل امروز یا باید با این ستمگری‌ها و جنایت‌ها مبارزه کند و یا ستم را بپذیرد، خاطرنشان کرد: انتخاب یکی از این 2 راه بر مبنای باور است، اگر جریان باورمندی انسان‌ها در مسیر طبیعی و تسلیم شدن در برابر شرایط کنونی باشد، باید ظلم‌ها را بپذیرند و به سرکوب‌ها تن بدهند اما اگر بنیاد اعتقادی آنها این است که قدرت آسمانی ذخیره و زنده است و با آمادگی جهانی ظاهر می‌شود و برای براندازی استکبار قیام می‌کند، خط پذیرش ستم را در پیش نمی‌گیرد.

آیت الله علم‌الهدی تاکید کرد: مسیری که استکبار انتخاب کرده، اینگونه است که یا باید با آنها هم دست باشیم و یا اگر مخالف آنها هستیم، مجبور به سرکوب شدن هستیم؛ بدون مبارزه و جنگیدن راهی جز پذیرش ستم نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز در داخل کشورمان برخی سیاستمداران اظهاراتی می‌کنند که دقیقاً مشابه جریانی است که ستم را می‌پذیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در پایان اظهار داشت: مبنای عزت مؤمنان حرکت به جلو و ایستادگی است و در مسائل اعتقادی باید به صورت جدی مسائل را بررسی کنیم چراکه امروز در شرایطی نیستیم که فقط با ابراز احساسات به امام زمان(عج) تکلیف خودمان را ادا کنیم و بعد به دنبال کار خودمان برویم، بلکه باید حرکت کنیم و ایستا نباشیم.
نظرات بینندگان