arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

سوال ویژه عادل از مظلومی چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
 این طور که مشخص است امشب باید منتظر افشاگری مظلومی در برنامه 90 باشیم.
 
به گزارش انتخاب، پرویز مظلومی و یحیی گل‌محمدی که دیروز در فینال جام‌حذفی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند امشب هم در برنامه 90 در کنار هم حضور خواهند داشت. یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی تیم قهرمان و پرویز مظلومی هم به عنوان مربی ناکام فصل. تیم او در فصل اخیر در آستانه دو قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی قرار داشت اما از رسیدن به هر دو جام بازماند.
 
سرمربی استقلال که تیمش در لیگ سوم شد و در جام حذفی به نایب قهرمانی دست یافت امشب در برنامه 90 حضور پیدا می‌کند و گفته می‌شود قصد دارد به مشکلاتی که بر سر راهش گذاشتند تا تیمش به قهرمانی نرسد صحبت کند.
 
این‌طور که مشخص است در برنامه امشب باید شاهد افشاگری‌های سرمربی آبی‌ها باشیم. افرادی که به احتمال زیاد مظلومی در برنامه امشب در مورد آنها صحبت خواهد کرد مقداد نجف‌نژاد، مسعود معینی، نظری جویباری هستند. او همچنین در مورد این که باشگاه در نیم فصل دوم بازیکنان مورد نیاز این مربی را جذب نکرد و بحث تکراری میدان دادن به جوانان هم صحبت خواهد کرد. البته عادل فردوسی‌پور هم یک سوال ویژه برای او کنار گذاشته است. سوال در مورد شایعات دخالت رحمتی در ترکیب و جذب بازیکن و تصمیمات تیم.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان