arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۲۵
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
نماینده ولی فقیه فاش کرد؛

نظر رهبر انقلاب و فرمانده سپاه در مورد بازداشت مشایی/ احمدی نژاد: آرای من به خاطر حمایت "آقا" کم شد!

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در حاشیه درس خارج فقه خود، اطلاعات مهمی را از تحرکات خطرناک جریان انجرافی و لیدر این جریان فاش کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در حاشیه درس خارج فقه خود، اطلاعات مهمی را از تحرکات خطرناک جریان انجرافی و لیدر این جریان فاش کرد.
 
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، پایگاه اطلاع رسانی "سفیر ولایت" که توسط دفتر آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اداره می شود، با انتشار مطلبی با عنوان "ناگفته های حضرت آیت الله نمازی درباره انحرافات و جریانات اخیر کشور"، اطلاعات مهمی را از تحرکات خطرناک جریان انجرافی و لیدر این جریان، فاش کرد.

بر اساس این گزارش، این مطلب که امروز، سه شنبه بر روی این پایگاه منتشر شده است، متن کامل ناگفته های ‌آیت الله نمازی در حاشیه درس خارج فقه ایشان، درباره انحرافات و جریانات اخیر کشور است.

متن کامل این سخنان بدین شرح است:

 نگرانی رهبر انقلاب از تهدید جدی امنیتی و عقیدتی
نکته ای را میخواهم عرض کنم که باعث نگرانی بزرگان نظام و مقام معظم رهبری است و شاید مردم هم کم و بیش در جریان باشند اما فکر می کنم عامه مردم که مشغول زندگی روزمره هستند خیلی اشرافی به این مسئله نداشته باشند ولی آگاهی دادن از طرف اهل علم و ائمه جماعات و جمعه لازم است.

آن چیزی

 

دستور پیگیری موضوع تصرف سایپا توسط رهبر انقلاب

قلم دیگرش: کارخانه ایران خودرو را تحت نفوذ خودشان درآوردند با میلیاردها تومان سرمایه؛ کارخانه سایپا را هم در صدد بودند که گزارش شد خدمت مقام معظم رهبری و ایشان وارد شدند و دستور پیگیری دادند. یک چیزی را ساختند به عنوان ایرانیان خارج از کشور و بودجه هایی را خارج از ضوابط به آن تخصیص دادند. در جزیره کیش این ها با یک خانواده ای قرارداد بستند که یک میلیون تومان هم پول نداشته است و پول ها را هم گرفتند و به خارج فرار کرده اند و همین ساختمان سران کشورهای غیر متعهد که در اصفهان قرار بود ساخته شود با هزینه دویست میلیارد تومان. ما بررسی کردیم دیدیم که قرار بود در کیش ساخته بشود اما اختلاف داشته اند بین کیش و اصفهان و شیراز و مسئله را به مقام معظم رهبری ارجاع می دهند که ایشان اصفهان را انتخاب میکنند بعد فهمیدیم که بردند در کیش و هزینه اصلی هم چهارصد میلیارد تومان است و در کیش هم مشغول شدند و ما از دوستان خواستیم که در مجلس ببیند این بودجه کجا تصویب شده است. از آقای لاریجانی سؤال کردند و ایشان اظهار بی اطلاعی کردند و گفتند این بودجه دست ما نیست بعد معلوم شد چند نفر در ریاست جمهوری هستند که تصمیم گیرنده هستند.

 

وزارت نفت دست اینهاست

وزارت نفت را هم که اخیراً وزیر ندارد دست این هاست و موارد مشابه. با این پول های نجومی دارند زمینه موفقیت افرادی را که خودشان می خواهند فراهم می کنند. با بعضی نمایندگان صحبت کردند که تمام هزینه هایشان را تأمین می کنند و همین شیخ امیری فر و در اعترافاتش گفته که به ما گفتند نگران پول نباشید. این ها قبلاً جزؤ جامعه وعاظ تهران بودند و این مسائل که پیش آمد جدا شدند و تشکیلاتی را درست کردند با عنوان روحانیت ولایت مدار حالا این ولایت، ولایت چه کسی است؟ و پول های کلانی هم به روحانیونی که عضو بودند داده می شد.

 

دستور بازداشت نیروهای عملیاتی

آقای سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه رفتند خدمت مقام معظم رهبری و گفتند اجازه بدهید ایشان را بگیریم کل غائله حل می شود حالا نهایتاً چند روزی بعضی ها اظهار نگرانی خواهند کرد و تمام خواهد شد. آقا ظاهراً هنوز به این نتیجه نرسیدند ولی فرمودند همه عوامل را دستگیر کنید کسانی که نیروهای عملیاتی این طرح هستند آقا فرمودند با قوت بازجویی کنید و بررسی کنید اما حساب رئیس جمهور را جدا کنید.

 

مشایی: فکر نمی کردیم رهبری این قدر قاطع و محکم بایستد

مشایی در جلسه ای گفته بود ما فکر نمی کردیم رهبری این قدر قاطع و محکم روی مسئله بایستند. در قضیه وزیر اطلاعات، وزیر گزارشاتی داده بود خدمت آقا که اینها چه کسانی هستند و قصدشان چسیت و تنها راه را در برکناری وزیر دیده بودند و آقا متوجه بود و این قضیه از شش ماه قبل گزارش شده بود به آقا که به فریاد اطلاعات برسید که این ها در حال توطئه هستند اگر خاطرتان باشد چهار پنج ماه قبل آقا خودشان رفتند وزارت اطلاعات که به دنبال همین گزارش بود. آقای مصلحی یک جلسه داخل سازمانی تشکیل داده بود و برای کادر اطلاعات مطالبی را گفته بود و یک آقایی به نام عبداللهی که رئیس ستاد اطلاعات بوده در صحبت ها پارازیت ایجاد می کرده که نه آقا اینجوری نیست و وزیر اطلاعات بعد از جلسه حکم عزل ایشان را صادر می کند این هم عنصر نفوذی دفتر رئیس جمهور بوده است.

 

آقا نمی خواستند حکم ابقای مصلحی رسانه ای شود

بعد از این آقای رئیس جمهور آقای مصلحی را احضار می کند که چرا ایشان را بدون هماهنگی من برداشتی؟! آقای مصلحی می گوید که من وزیرم و این شخص کارمند من می باشد و رئیس جمهور هم میگوید که شما یا استعفا بدهید یا من عزلتان می کنم و آقای مصلحی هم استعفا می دهد. خبر که به آقا می رسد ایشان آن حکم را صادر می کند. البته قبل از حکم به خاطر این که مسئله رسانه ای نشود شخصاً در چند سطر خطاب به رئیس جمهور می نویسند که آقای مصلحی باید در جای خودش ابقا بشود و خود آقا هم این نوشته را که دست نویس بوده در پاکت گذاشته و در پاکت را می چسبانند و یکی از اعضای دفتر به دست رئیس جمهور می رساند. رئیس جمهور می پرسد که نامه چیست؟ اظهار بی اطلاعی می کنند و وقتی نامه را باز می کنند میخوانند و می گویند: خب این مسئله که تمام شده است! گزارش را که به آقا می دهند آقا مطلع می شوند و حکم را صادر می کنند.

 

آقا گفتند تا آخر پای این مسأله می ایستم

در اولین جلسه ای که هیئت دولت در کردستان بودند آقای مصلحی شرکت نمی کنند. در اولین جلسه در تهران آقای مصلحی با مشورت دفتر به قم سفر می کنند ولی در جلسه دوم هیئت دولت شرکت می کنند. رئیس جمهور که وارد جلسه می شود به احترام آقای حائری که درس اخلاق گفتندچند دقیقه ای می نشیند و بعد با اجازه آقای حائری جلسه را ترک می کند و از طریق یکی از اعضای دفتر آقای مصلحی را صدا می کنند و می پرسد که شما چرا شرکت کردید؟ آقای مصلحی می گوید دستور آقاست. رئیس جمهور میگوید شما به مسائل بین من و آقا کاری نداشته باشید و خودتان را درگیر این مقوله نکنید. آقای مصلحی از جلسه هیئت دولت خارج می شود و در نهایت خبر به آقا می رسد و آقا محکم می گویند که آقای مصلحی حتماً باید در جای خوشان باشند و به همین دلیل مشایی گفته بود که ما احتمال نمی دادیم که آقا این قدر محکم بمانند و آقا هم که گفته بودند من تا آخر پای این مسئله می ایستم منتها با حفظ آرامش کشور در حالی که اوضاع منطقه مانند مصر و لیبی و بحرین و عربستان به این صورت است باید طوری رفتار کرد که هم این فتنه مهار و کنترل بشود توسط وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی و هم آرامش کشور پابرجا باشد.

 

آقا می فرمایند رئیس جمهور باید حفظ شود

در یک ملاقاتی که سران سه قوه حضور داشته اند آقا می فرمایند که رئیس جمهور باید حفظ بشود به دلیل زحمات و خدمات مختلفی که انجام دادند مانند مسکن و هسته ای و ... فلذا به شخص ایشان در خطبه ها و سخنرانی ها چیزی گفته نشود ولی جریان انحرافی باید برای مردم روشن بشود که اینان درصدد در دست گیری قوه مقننه و نتیجتاً قوه مجریه است چون کابینه را مجلس رأی می دهد.
 

مشایی گفته تا دو سال دیگر آقای جنتی نیست

آیت الله نمازی در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از حضار، گفت: به آقای مشایی گفتند شما که می خواهی رئیس جمهور شوی صلاحیت شما را شورای نگهبان باید تأیید کند و آیت الله جنتی بسیار قاطع است و شما را رد صلاحیت می کند که مشایی گفته تا دو سال دیگر آیت الله جنتی نیست و [...] هم نیست که باعث رد صلاحیت بشوند. حالا نمی دانیم در ارتباط با جن، این چیزها را فهمیده اند یا چیز دیگری است.
 

می خواهند جریان سومی به نام "خط رئیس جمهور" ایجاد کنند

البته حرفها زیاد است و من خواستم که آقایان در جریان امور باشند بدون این که اسمی از رئیس جمهور برده شود این جریان انحرافی را برای مردم روشن کنید که اگر قرار شد در آینده برخوردی صورت بگیرد مردم کاملاً توجیه باشند به خصوص در انتخابات ستادهایی را تشکیل داده اند در استان ها فراخوانی کرده اند از مراکز شهرها و از اعتبار و حیثیت رئیس جمهور استفاده می کنند و این ها می خواهند یک جریان ثالثی در خط سیاسی کشور ایجاد کنند یعنی اصلاح طلب ها و اصول گراها و یک خط میانه ای به عنوان خط رئیس جمهور.

 

احمدی نژاد: آرای من به خاطر حمایت آقا کم شد

اشتباه اینها و شخص رئیس جمهور این است که فکر می کنند آراء 24 میلیونی مال خودشان است و حتی در جلسه ای گفته بوده است که شش میلیون از آراء من به خاطر حمایت آقا کم شده است و الا آراء من سی میلیون بوده است. اصل تبیین این توطئه ای که در کار است این است که ما در این زمان احتیاجی به حلقه وصل بین امام زمان و مردم نداریم و خودمان می توانیم ارتباط برقرار کنیم و حذف جایگاه روحانیت و ولایت فقیه از مقاصد این جریان است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۱۶
غیر قابل انتشار: ۳۵
wosdfin
|
Qatar
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
92
83
مكرو مكرالله واله خيرالماكرين
اين كوتوله هاي تازه به دوران رسيده فكر مي كننى اين انقلاب الهي به اشخاص وابسته است از حضرت اقا اشاره از ما بسر دويدن \ جانم فداي رهبر عزيز
جانباز جا مانده از غافله عشق
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
72
68
زدي به جدول آقاي نمازي!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
33
132
janam fadaye rahbaram
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
26
98
وای اگر این حرفها در زمان خاتمی زده می شد چه اتفاقی می افتاد . آیا بازهم واکنش حکومت و ائمه جمعه همین بود . مسلما نه . در حالی که قانون یکی است و همه اشخاص در برابر آن باید یکی باشند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
29
114
ما کاملا هوشياريم
و پاي انقلاب ايستاده ايم
عزيزجعفري خيلي وقته منتظره اذن آقاست سه صوت جمعشون مي کنه
محمدعلی یوسف زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
16
36
بنام قادرمتعال.باسلام.خرداد67بودکه در منطقه برون مرزی کردستان عراق بودیم.زمزمه پذیرش قطعنامه صلح بگوش می رسید.کناردوستان درظهرهوای مطلوب نشسته بودیم و از این موضوع حرفی بمیان آمد.هرکس چیزی گفت ومن هم گفتم که صلح خوب است اما اگر امام ناحق صلح کند ما که عقد اخوت با شخص امام نبسته ایم بلکه به تفکر دینی و مرجعیت جامع الشرایط شیعی وپیروی او از اسلام وتشیع علوی اقتدا کرده ایم.پس حتی اگر لازم باشد درمقابل امام هم خواهیم ایستاد.یکی از بچه بسیجیهای جوان که خام هم بود اسلحه را از ضامن در آورد وبطرفم گرفت که شلیک کند.در همین اثنی مسئ.ل تبلیغات قرارگاه آمد و موضوع را جویا شد.وبا شنیدن حرفهای ما یک سیلی محکم بگوش آن بسیجی زد وگفت:پسرخوب حتی برای جنگیدن هم باید منطق و استدلال داشت.حال چه رسد به صلح !پس چه که ما پیرو رهبر هستیم.اما رهبری که ما رابسوی تعالی رهنمون سازد.ودیدیم که صلح امام(ره)از هزارسال جنگ نیز پیروزمندانه تر بود چرا که استدلال منطقی ودینی را بعنوان پشتوانه بهمراه داشت.
حال در حمایت از اشخاص حامی انقلاب اسلامی نیز همین اصل استوار است.ما حامی حق هستیم وحق در حال حاضر مطلقا خدا و نایب غایب او حضرت ولی عصر(عج)می باشد و در عصرغیبت نیز ولایت فقیه هدایتگر جامعه دینی می باشد.وبشکرانه الهی نیز رهبری معظم ومقتدر نظام اسلامی از این کفایت برخوردار است و جانها فدای راه وسیره ولایت فقیه می باشد.
پس مومن ولایت را شناخته و از او پیروی می کند. و ولی ما که جانها بقربان اوباد بی شک هدایتگر ما در اینجهان پر از سیاهی وتباهی خواهد بود تا سکان هدایت را بدست صاحب اصلی بسپارد.ان شاءالله
محمدحسن آغاز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
20
39
ولايت ازديدگاه اينها از اول مقام معظم رهبري نبوده است .دعاهاي آينها همش كفر است و به گونه اي برنامه ريزي كردند كه آبروي همه نظام را ببرند. كنارگذاشتن اين تيم از بزرگترين آزمايشات نظام است كه تا چه اندازه به عدالت واقعي نزديك شده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
22
32
هوشمندي و درايت هاشمي را اينجا بايد فهميد. کروبي گفته بود اين دولت يکسال بيشتر دوام نمي آورد
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
33
112
امام زمان حافظ و نگهدار انقلاب است
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
38
119
امام زمان حافظ و نگهدار انقلاب است
بنده ديگه خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
20
16
جز راست نبايد گفت
هر راست نشايد گفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
32
60
تخم مرغ دزد شتر دزد هم ميشود. هدف اين گروه حذف روحانيت ، تضعيف ولايت ، رنج و تعب ملت و به تاراج بردن مملكت است آقاي احمدي نژاد اگر جزو اين جريان نيست بايد رسما برائت خود را در رسانه اعلام كند و مطيع قوانين مصوب مجلس و نظرات رهبري باشد و الا به سرنوشت بني صدر دچار ميشود. بني صدر هم به راي آورده مي نازيد ايشان كه راي هم نياورده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
75
11
آقای نمازی از شما توقع نداشتیم که این چنین تهمت و افترا ببندی اول خودتان را اصلاج کنید بعد به دیگران انگ بزنید این اراجیف چیست جناب نمازی حیف از اینهمه که پشت شما مردم نماز میخوانند لطفا خودتان را اصلاح نمایید بعد دیگران را ارشاد نمایید.
حامی ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
30
110
امام خمینی(ره):
حامی ولایت باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.
والسلام
سرباز ولايت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
37
62
امام خامنه اي حكم كنند، ريشه منحرفين را ميخشكانيم
فريدون افشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
11
53
رهبرا :ازشما بيك اشاره ازما بسر دويدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
41
11
مشایی کاندید دور بعد انتخابات ریاست جمهوریه و این حرف ها و برنامه ها بازارگرمی و تبلیغات انتخاباتی زود هنگام حکومت برای گرم شدن تنور انتخابات است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
29
9
دور از انتظار نبود که دولت پرکار و خدمتگزار را با امور بسیار ناچیز و واهی مورد اتهام قرار دهند چرا که هیچ ضعف و سستس اشکار و خلل آوری در مواضع آنان یافت نشده است!
علي
|
United Kingdom
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
16
34
در اين جريانات مضلوميت اقاي خاتمي کاملا نمايان شد بعضي از حضرات خيلي بي انصافا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
5
49
ما تاآخرین قطره خونمان از مرید و مرجعمان امام خامنه ای و کشور عزیزمان دفاع می کنیم امثال مشایی و اطرافیانش افرادی منافق هستند که با اشاره رهبرمان آنها را نابود می کنیم. رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
2
111
با سلام
همچون حاج سیداحمدآقا در محضر رهبری زانو می زنیم و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره)،مانند یک سرباز جان برکف در خدمت ایشان هستیم و تمام ناخالصی های انقلاب را همچون گذشته جدا کرده و به زباله دان تاریخ میریزیم.
کربلا یعنی که یاد رهبری/از حسین عصر خود فرمانبری
بیعت ما دوستان عین ولاست / زاده ی زهرا علی روح خداست
عده ای از همرهان جاهل شدند/در حمایت از علی کاهل شدند
مکر داخل کفر خارج را ببین /رونق کار خوارج را ببین
ما مهدی ولی داریم وبس/شیعیان سید علی داریم و بس
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
2
72
رهبرا جانم فدایت مبادا چهره ی نورانی شما غبار ابر بگیرد ما همه سرباز تواییم وتا آخرین نفس ایستاده ایم واز آرمانهای اسلام ،انقلاب ورهبری دفاع خواهیم نمود
اسفنديار رستم وار از زابل همراه با دوستان.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
3
26
جانم فداي رهبر آقا منتظر دستور هستم دستور بديد ما هستيم و شايد من هستم بقيه رو نميدونم.دستور شما و عمل ما.
فائزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
2
51
الاهى من فداى رهبر و دكتر احمدى نژاد بشم كه از كوچكترين اقدامشون عده اى كه دلشون نميخواد ايران سربلند باشه سوء استفاده ميكنن خدايا رهبر ورئيس جمهور عزيزمون رو مستدام و موفق بگردان و دشمنانشان را نيست و نابود بگردان آمين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
رهبر روي چشم ما جا دارد من هم قربان وجود نازنين ايشان ايشان بروم انشاء الله
پري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
2
106
ما با تمام توان پشت سر رهبر عزيز وفرزانمان هستيم
نظرات بینندگان