arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰

تکذیب تغییر گسترده استانداران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با تغییر استانداران گفت: ما برنامه جدی برای تغییر استانداران نداریم مگر آنکه استانداری استعفا داده، حوزه ماموریتش تغییر کرده باشد و یا اینکه قصد حضور در انتخابات مجلس را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، صولت مرتضوی در حاشیه گردهمایی استانداران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درخصوص تغییر استانداران و مبنا قرارگرفتن نامه ای که پیشتر عده ای از استانداران از امضای آن خودداری کرده اند، گفت: این حرف ها در حد شوخی است.

وی در پاسخ به سئوالی درخصوص رایزنی برای خرید و فروش آرا در شهرستان ها گفت: این اقدام مصداق جرم بوده و اگر مصداقی از خرید و فروش آرا در شهرستان ها دیده شود با آن برخورد می شود.

مرتضوی در پاسخ به سئوال دیگری درخصوص احتمال حضور تعدادی زیادی از استانداران در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون هیچ استانداری در رابطه با حضور خود در انتخابات بحثی را به میان نیاورده و تاکنون استعفایی از سوی استانداران نداشته ایم.

وی هم چنین درخصوص بحث استیضاح وزیر کشور در مجلس گفت: چنین بحثی مطرح نبوده و خبری در این رابطه نشنیده‌ام.

معاون سیاسی وزیر کشور در پایان درباره گزینه استانداری فارس نیز گفت: چند گزینه در حال بررسی است که از این گزینه ها یک نفر برای استانداری انتخاب خواهد شود.

نظرات بینندگان