arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

مافی: رسیدگی به وضعیت مینو خالقی متوقف نشده است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: ترکیب هیات رئیسه مجلس دهم نشانگر یک مجلس تعاملی در آینده خواهد بود و نتیجه این جریان مثبت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پروانه مافی در خصوص ترکیب هیات رئیسه مجلس گفت: ترکیب هیات رئیسه مجلس دهم ترکیب تعاملی و مناسبی است و هر دو نایب رئیس از لیست امید انتخاب شده اند، همچنین در بین دبیران و منشیان هم از اعضای لیست امید مشاهده می شود، که این امر نشان دهنده وجود یک مجلس تعاملی در آینده خواهد بود و نتیجه این جریان مثبت است.

به گزارش انتخاب به نقل از 9صبح، این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درخصوص گمانه زنی ها از ریاست دکتر عارف برای مرکز پژوهش های مجلس گفت: این پست بسیار مناسب و شایسته ی برای دکتر عارف است به دلیل اینکه ایشان علاوه بر چهره سیاسی یک چهره دانشگاهی هستند و می توانند به مرکز پژوهش ها یک وزن خوبی دهند و این مرکز را از حالت تقریبا منفعلی که در گذشته داشته خارج کنند.

این نماینده مجلس دهم در خصوص تایید اعتبارنامه نادر قاضی پور خاطرنشان کرد: پیرامون حاشیه هایی که آقای قاضی پور رقم زد، زنان مجلس نهم نسبت به این موضوع اعتراض کردند و اعتراض شان را به کمیسیون اصل نود دادند و این کمیسیون موضوع را در قوه قضاییه پیگیری می کند و هنوز روند رسیدگی به آن متوقف نشده است.

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به موضوع تایید اعتبارنامه مینو خالقی نیز گفت: اعتبارنامه خانم خالقی در حال پیگیری است و هنوز از گردونه بررسی خارج نشده است.

نظرات بینندگان