arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
مشتري مداري بانك مسكن به روش دولت تدبير و اميد؛

هدید پیامکی متقاضیان مسکن مهر توسط بانک مسکن

در حالی که هنوز مسکن مهر بسیاری از متقاضیان شهر پردیس تحویل داده نشده اما بانک مسکن خواستار پرداخت اقساط آن شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که هنوز مسکن مهر بسیاری از متقاضیان شهر پردیس تحویل داده نشده اما بانک مسکن خواستار پرداخت اقساط آن شد.

در دولتی که نام تدبیر وامید را یدک می کشد این روزها به متقاضیان مسکن هایی که برای اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته شده بود سخت می گذرد. دراین بین علی رغم عدم اجرای تعهد وزارت راه وشهرسازی در تحویل این خانه ها بانک مسکن متقاضیان این خانه ها را اقدام به تهدید قانونی می کند. در حالیکه بسیاری از این متقاضیان در حال حاضر در خانه های استیجاری به سر می برند و بیش از دو تا سه سال از زمان تحویل مسکن آنها گذشته است.

این روزها بخش بسیاری از کار بانک مسکن به تهدید این بی خانمان ها می گذرد به نحویکه بانک مسکن با ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر نسبت به عدم پرداخت اقساط واحد تحویل نشده، اخطار و از شروع اقدام قانونی علیه آنها خبر داده است.

بانک مسکن با ارسال پیامک به شماری از متقاضیان مسکن مهر هشدار داد چنانچه نسبت به پرداخت اقساط واحد تحویل نشده اقدام نکنند، اقدام قانونی علیه آنها به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

در این پیامک آمده است؛ « اخطار فوری از بانک مسکن... پیرو اخطار مورخ 28 اردیبهشت 95 در خصوص اقساط معوق قرارداد شماره .... شعبه شهر جدید پردیس با عنایت به این که علی رغم پیگیری های به عمل آمده و ارسال اخطار، از بازپرداخت مطالبات معوق بانکی خودداری نموده اید، شروع اقدامات قانونی علیه شما تحت بررسی قرار گرفته و به مرحله اجرا رسیده است.

بنابراین لازم است به منظور جلوگیری از اقدامات قانونی بانک که موجب تعلق هزینه های قابل توجه به شما خواهد شد، در اسرع وقت و حداکثر تا روز پنجشنبه 13 خرداد 95 ضمن مراجعه حضوری به شعبه مذکور نسبت به پرداخت اقساط معوق خود اقدام نمایید. دایره حقوقی و اجرائیات بانک مسکن.»

بانک مسکن در حالی اقدام به ارسال پیامک تهدید آمیز برای متقاضیان مسکن مهر کرده که هنوز هیچ واحدی به آنها تحویل نشده است.

در حال حاضر شهر پردیس و ساخت مسکن مهر در آن با اما و اگرهای زیادی روبروست. از بی کیفیتی آب گرفته تا مشکلات تحویل ندادن خانه ها به متقاضیانی که سالهاست راه تهران تا پردیس را طی می کنند تا شاید خانه ای 60 متری نصیبشان شود.

مسولان شهرک عمرانی پردیس تعهد کرده بودند که مسکن مهر پردیس تا پایان سال 94 به اتمام برسند اما ازا ین وعده تنها احرهایی مانده که برروی زمین باقی مانده اند و کارگرانی برای چیدن آنها بر روی هم وجود ندارند. چندی پیش نیز پارسینه اقدام به انتشار گزارشی در خصوص بحرانی به نام مسکن مهر در کشور کرد که بسیاری از متقاضیان مسکن مهر پردیس در بخش نظرات آن به مشکلات خود در این خصوص پرداختند که در نهایت اظهارات آنان به یک نکته ختم می شد"آخوندی باید استیضاح می شد!"

نظرات بینندگان