arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۹۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
نماینده مجلس هشدار داد؛

معضل بیکاری به اوج انفجار خود رسیده/ با وعده‌های دروغین نمی شود جلوی انفجار را گرفت

درخانه ملت هشدار می دهم که معضل بیکاری به اوج انفجارخود رسیده است و با وعده‌های دروغین و تولید شغل‌های کاذب میلیونی نمی توانیم جلوی این انفجار را بگیریم، تا دیر نشده دولت و مجلس به فکر را هکارعملی باشند و از سر خوردگی و افسرگی و حتی خودکشی جوانان جلوگیری نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی از وضعیت وخیم بیکاری در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ بزرگواری همچنین گفت: درخانه ملت هشدار می دهم که معضل بیکاری به اوج انفجارخود رسیده است و با وعده‌های دروغین و تولید شغل‌های کاذب میلیونی نمی توانیم جلوی این انفجار را بگیریم، تا دیر نشده دولت و مجلس به فکر را هکارعملی باشند و از سر خوردگی و افسرگی و حتی خودکشی جوانان جلوگیری نمایند.

 
وی با ابراز تاسف از نابه‌سامانی و از هم گسستگی های به وجود آمده در وزارتخانه‌های کشور  گفت: این نابه‌سامانی را چگونه تفسیر می کنید، شأن اقتدار مجلس کجا رفته است، در وزارت نفت که ۶۵ تا ۷۰ درصد بودجه  و اقتصاد ما به آن بستگی دارد، چرا این وضعیت پیش آمده که در تمام مناطق نفت خیز کارکنان و زیر مجموعه های نفت سرگردان مانده است. وضعیت ما در مقوله نفت و گاز با کشور هایی مانند ژاپن و کره جنوبی فرق دارد چرا که آن کشور ها وارد کنند نفت و گاز هستند و می توانند یک وزارتخانه به نام انرژی داشته باشند تا برق،  گاز، نفت و آب مردمش را تأمین کند.

بزرگواری با بیان این که کشور ما صادر کننده نفت است، تصریح کرد: نمایندگان باید مخالفت خود را قاطعانه با ادغام وزارت نفت اعلام کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
3
3
در اين شرايط اول بايد پول سرگردان از دست مردم بطريق اولا جمع آوری شود و در کارهای زير بنائی و اشتغال زائی بکار گرفته شود ونيز مسئولان حکومتی از حرفهای تشنج آفرين در سطح داخلی و بين المللی حذر کنند و ازافراد متخصص و تحصيل کرده در امور مديريتی در دولت استفاده شود وغيره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
1
4
پيامبر اعظم صلي الله عليه وآله و سلم:
شما را به مهدی (عج) بشارت می‌دهم، او زمانی در امت من ظهور می‌کند که مردم در اختلاف و اضطراب شدیدی به سر می‌برند . بهار ج 52 ص 266
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
4
عزیز کاری نداره دولت 200 هزار میلیارد تومان دیگر چاپ کند و انها را به جوانان بدهد بگوید بشمارید و بعنوان دستمزد بردارید .
اینها همه از عوارض چاپ کردن بدون پشتوانه پول است که تورمی را ایجاد کره که کسی خدارا بنده نیست . دستمزدها جوابگوی هزینه ها نیست و کمتر جوانی به کار ترغیب میشود
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
0
0
به خدا 7 سال تو یه شرکت کار کردم برج 1 قراردادم تموم شد و بیرونم کردند به بهانه کم شدن درآمد
الان 2 ماهه دنبال کارم - کاری نیست که حداقل درآمد مصوب سالیانه کشور (اداره کار) را داشته باشد.
مدرک تحصیلیام دیپلم و تو این 7 سال تسلط خوبی روی کامپیوتر پیدا کردم.
متاهل هستم مستاجرم اقسا ازدواجم را هم می دهم
چرا اینقدر در تلوزیون دروغ می گویند که فلان قدر کار ایجاد کردیم
بسه دیگه اگه راهی برای مهاجرت داشتم به کافرستان می رفتم چون شنیدم اونجا مسلموناش بیشتر از اینجاند!
یکی از مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
1
0
باز موسم انتخابات مجلس فرا رسید این کاسه های داغ تر از آش فورانشون آغاز شد.
صدها هزار شغلی که توسط دولت خدمتگذار تشکیل شده همانطور که مسئولین امر هم اشاره کرده قابل راستی آزمایی است ، ولی چه سود که آدمهای که یاری همین عوام فریبیها بر کرسی مجلس تکیه زدند می خواهند با گفتن یک کلام که آمارها دروغ است و شغلها کاذب از سنتی که این روزها باب شده در تخریب دولت وجهه ای معقول و کارشناس برای خود کسب کنند ، حرف زدن خرجی نداره آقای وکیل الرعایا عرضه داری یک هزارم این دولت کار کن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
داداش با پول این چند سال گذشته نفت باید ایران گلستان میشد نه به جیب امثال ش... بره
نظرات بینندگان