arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۰

استاندار جنجالی جواب خبرنگاران را نداد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روح‌الله احمدزاده كرماني استاندار سابق فارس كه اينك معاونت رئيس جمهور و رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را بر عهده گرفته، حاضر به پاسخگويي درباره انتقادات مطرح شده نسبت به عملكردش در دوران استانداري كه اعتراضات مردمي را در پي داشته، نشد.

او كه پس از جلسه صبح امروز هيئت دولت با عجله و بدون پاسخگويي به سؤالات متعدد خبرنگاران درباره بحث "الحاق سازمان ميراث فرهنگي به وزارت ارشاد " محوطه نهاد رياست جمهوري را ترك مي كرد، از خبرنگار فارس كه نظر وي را درباره انتقادات و اعتراضات مردمي به عملكردش در دوران استانداري فارس جويا شد، خواست كه اين مسأله را از استاندار فارس بپرسد.

هنگامي كه خبرنگار ما گفت كه "اعتراضات مردم استان فارس به ويژه شيراز مربوط به عملكرد وي در استانداري است "، بدون اظهار نظر در اين خصوص و در حال خروج از حياط ساختمان سفيد نهاد رياست جمهوري به ذكر اين جمله بسنده كرد كه "وقت براي صحبت كردن زياد است! "

انتقادات و اعتراضات مكرر و مستمر مردمي به عملكرد احمدزاده و نيز عدم انتخاب استاندار جديد فارس از سوي دولت، باعث برگزاري تجمعاتي در روزهاي اخير و در نهايت قفل زدن بر درب استانداري شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
1
بله وقت زیاد است ؛ اما صبر ما کم است ای استاندار نمونه و جان برکف که در این اوضاع ؛ برای خودت کسی شدی ؛ در این قحط الرجال تو و امثال تو ؛ خوب به نوایی رسیدید ؛ عیبی نداره ما هم خدایی داریم!!! این و تو و مشایی نژاد و این شلغمزار !!!
نظرات بینندگان