arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۰

طائب: عبور از چراغ قرمزها و قانون اساسی کفاره دارد

طائب تصریح کرد: از همه کسانی که فقیه هستند وقتی از جلسه با مقام معظم رهبری خارج می‌شوند وقتی می‌پرسید آقا چه گفتنند، می‌گویند ایشان مطالب نو و جدیدی را در باب فقه مطرح کردند.پس مقام معظم رهبری نیز می‌دانند چه می‌کنند.ایشان پله پله مسائل را هدایت می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت:

حجت الاسلام و المسلمین طائب استاد حوزه و دانشگاه در همایش "بصیرت افزایی طلاب و روحانیون بسیجی" درباره سی دی ظهور بسیار نزدیک است گفت: عنوان این سی دی غلط است. ظهور یعنی آمدن حضرت بقیه‌الله العظم، آیا ایشان را می‌بینیم یا نمی‌بینیم؟ فردی که دیده نمی‌شود چطور خبر از آمدنش داده می‌شود.

طائب با بیان اینکه سه مساله باید در ظهور حضرت قائم (عج) بررسی شود، به تبیین زمینه‌ها و دلایل ظهور امام زمان پرداخت و افزود: این سه مساله باید بررسی شود که آقا چه می‌خواهد، برای کجا می‌خواهد و چه میزان می‌خواهد. آقا می‌خواهند حکومت عدل تشکیل دهند کاری که در طول تاریخ هیچ کس نتوانست انجام دهد البته حاکمیت عدل وجود داشته است اما حکومت عدل نداشته‌ایم.حکومت عدل یعنی تمامی عناصر به کار گرفته شده در حکومت، عادل باشند. پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) نیز نتوانستند حکومت عدل تشکیل دهند.

وی گفت: در پاسخ به سوال دوم باید گفت آقا حکومت را برای کل دنیا می‌خواهند و در پاسخ به سوال سوم باید گفت گسترش حکومت عدل در سراسر جهان نیازمند نیروی تربیت شده به حد کافی است.

طائب خطاب به طراحان و سازندگان سی‌دی ظهور بسیار نزدیک است پرسید شمایی که معتقدید حضرت شش ماه یا یک سال دیگر می‌آید آیا می‌دانید که نیروی تربیت شده در اختیار حضرت خواهد بود؟ این موضوع را از کجا فهمیده‌اید؟

طائب تصریح کرد: از همه کسانی که فقیه هستند وقتی از جلسه با مقام معظم رهبری خارج می‌شوند وقتی می‌پرسید آقا چه گفتنند، می‌گویند ایشان مطالب نو و جدیدی را در باب فقه مطرح کردند.پس مقام معظم رهبری نیز می‌دانند چه می‌کنند.ایشان پله پله مسائل را هدایت می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن خارجی از ما نمی‌ترسد، گفت: ترس دشمنان از ظهور است چرا که وقتی آقا بیایند با هیچ کس شوخی ندارند.

طائب تصریح کرد: دشمنان اسلام پس از 32 سال که هر چه زدند جواب نگرفتند به فکر این افتادند که از حربه ظهور به شکلی که خود می‌پسندند استفاده کنند.وقتی در سی دی ظهور بسیار نزدیک است به گونه‌ای صحبت می‌شود که گویی آقا شش ماه دیگر می‌آید دیگر نمی‌توان انتظار داشت که سند چشم انداز برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه اجرا شود چرا که استدلال این است که آقا می‌آید و خود کارها را انجام می‌دهد و بدین ترتیب برنامه ریزی کلا تعطیل می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با تاکید بر این‌که عبور از چراغ قرمزها و قانون اساسی کفاره دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه روسای سه قوه سخت است. آنان اگر قانون را کنار بگذارند باید کفاره دهند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
0
1
جناب آقاي طائب شكر خدا اونقدر چراغ قرمز نصب كردن كه با هر قدم 2 كفاره بايد بديم.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
0
1
شما اونوقت کفاره هاتو دادی؟
نظرات بینندگان