arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۰
جهنم اهواز ، بهشت قرمز ها شد

پرسپولیس به فینال جام حذفی راه یافت

دیدار تیمهای فولاد خوزستان و پرسپولیس از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران در اهواز یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت . به این ترتیب پرسپولیس و ملوان فینالیستهای این فصل جام حذفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار تیمهای فولاد خوزستان و پرسپولیس از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران در اهواز در نیمه دوم یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت .

دو تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان درمرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران از ساعت 19:45 در اهواز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار گلی در بر نداشت.

نیمه نخست این مسابقه با نمایش خوب شاگردان جلالی آغاز شد. هردو تیم که برای رسیدن به فینال تنها یک گام فاصله دارند با هدفی بزرگ گام در میدان گذاشته اند. فولادی ها در ابتدای مسابقه عملکرد بهتری داشتند و توانستند چندین موقعیت مناسب به دست بیاورند که علیرضا حقیقی آنها را در رسیدن به گل ناکام گذاشت.

در نیمه دوم وحید هاشمیان دردقیقه 65 گل نخست این بازی را به ثمررساند تا این پیکار یک بر صفر به سود پرسپولیس شود. این نتیجه تا دقیه 90 بازی باقی ماند و قرمز های پایتخت با این پیروزی ، به فینال جام حذفی راه یافتند تا دیدار این تیم با ملوان انزلی قهرمان را مشخص کند . 
 


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
0
0
خدا را شكر
نظرات بینندگان