arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۰

بحران اشنا شدن زود هنگام کودکان با مسائل جنسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کمیته مستقل بررسی مساله اشنا ساختن زود هنگام کودکان انگلیسی با مسائل جنسی توصیه هائی برای مقابله با این پدیده به دستگاه های ذیربط دولتی بعمل اورده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از  شبکه تلویزیونی بی بی سی از جمله توصیه های این کمیته که گزارش ان روز دوشنبه هفته جاری منتشر خواهد شد ممنوع شدن نصب تابلوهای تبلیغاتی با تصاویر ضد اخلاقی و مستهجن در نزدیکی مدارس و فروش لباس های تحریک امیز به نوجوانان است.

بسیاری از والدین انگلیسی از دسترسی فرزندان نوجوان خود به فیلم ها و تصاویر ضد اخلاقی در اینترنت و پخش صحنه های مستهجن از تلویزیون ناراضی هستند و از دولت می خواهند با اتخاذ تدابیری از اشنا شدن زود هنگام کودکان با مسائل جنسی پیشگیری کند.

یک مادر نگران انگلیسی می گوید گنجاندن تصاویر و عکس های مستهجن در اینترنت و پخش فیلم های ضد اخلاقی از تلویزیون سبب می شود تا نوجوانان انگلیسی بطور زودهنگام با مسائل دوران بزرگسالی اشنا شوند بدون انکه برداشت درستی از مسائل جنسی داشته باشند.

کمیته بررسی تبلیغات ضد اخلاقی از مسئولین خواسته است درباره پخش این گونه مسائل در اینترنت و تلویزیون هشدارهای لازم داده شود تا والدین بتوانند فرزندان خود را از دسترسی به محتوای ضد اخلاقی در اینترنت و تلویزیون بازدارند.

دولت انگلیس اعلام کرده است توصیه های این کمیته را به اجرا در خواهد اورد و به فروشگاه ها یکسال و نیم فرصت خواهد داد تا تصاویر مستهجن را از محل کسب و کار خود بردارند.

شرکت های تبلیغاتی نیز از این پس اجازه نخواهند داشت تصاویر تبلیغاتی ضد اخلاقی را بر روی بدنه اتوبوس های شهری بچسبانند. هدف از اجرای این تدابیر که در پرتو مبارزه اتحادیه مادارن انگلیس صورت می گیرد بازگرداندن معصومیت به کودکان این کشور است که در معرض انواع تبلیغات و فیلم ها و تصاویر ضد اخلاقی قرار دارند.
نظرات بینندگان