arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۰

داوود احمدی‌نژاد: جريان انحرافي دجال زمان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبيركل پدافند غيرعامل كه در جمع راهپيمايان 15 خرداد ورامين جريان انحرافي را دجال زمان معرفي كرد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، دقايقي پيش داوود احمدي نژاد كه در جمع راهپيمايان 15 خرداد مرزشناسي دقيق را از عوامل عزت و عظمت ملت ايران دانست و اظهار داشت: مرزهاي ما مرزهاي عقيدتي و معنوي است.
دبيركل پدافند غيرعامل كشور خطاب به مردم شهيد پرور ورامين گفت: شما با اين مرزشناسي دنيا را فتح كرديد و حماسه خلق كرده و گل كاشتيد و با ايثارگري خود و پروانه بودن حول شمع ولايت عليرغم ميل جهانخواران در دنيا حماسه خلق كرديد.
اين مسئول تاكيد كرد: امروز جهانخواران به دنبال آن هستند كه باوران ديني ما و جوانان ما را بگيرند و مي‌خواهند در سرزمين شما فتنه كنند و ايجاد چالش نمايند و نگذارند اين مسير عزت و عظمت ملت ايران استمرار يابد.
احمدي‌نژاد دلايل عمده فتنه‌گري و انحراف افكني بيگانگان در كشور را سه هدف دانست و تشريح كرد: نخستين هدف آن است كه افكار عمومي دنيا را از حماسه شما بردارند چرا كه نگاه امروز دنيا به ايران معطوف است و آنها مي‌خواهند، نگاه را به داخل بياورند.
وي دومين هدف استكبار را مايوس نمودن آزادي‌خواهان جهان دانسته و گفت: اينها مي‌خواهند به مردم دنيا بگويند اينها در درون خود مشكل دارند و نمي‌توانند مشكل خود را حل نمايند و از اين طريق آزادي‌خواهان را مايوس كنند.
دبيركل پدافند غير عامل ادامه داد: سومين و مهمترين هدف آنها گرفتن فرصت براي پياده نظام داخلي و هماهنگي با عوامل خارجي است كه بتوانند فتنه‌اي بزرگتر از فتنه 88 را رقم زنند.
وي گفت: حتي يك لحظه غفلت سبب مي‌شود همه پيز بر باد رود، بايد مسير خود را مقتدرانه ادامه دهيد و همه ما از مسئول و غير مسئول بايد از منيت خود در برابر ولايت بگذريم، اگر گذشتيم، مي‌توانيم باور كنيم اگر در زمان حسين بن علي(ع) بوديم در ركاب ايشان گام بر مي‌داشتيم و اگر فردا حجت‌ابن‌الحسن(عج) ظهور كند در ركاب ايشان خواهيم بود.
احمدي‌نژاد شناسايي عوامل و شيوه‌هاي دشمن را بسيار با اهميت خواند و تصريح كرد: اينها با شگردهاي ظريف مي‌خواهند در درون ما نفوذ كنند و اين استوانه محكم را از درون بپوسانند، اينكه امروز منطقه به تاسي از ما قيام كرده است و در مقابل تمام ستمگران ايستاده آنها را خشمگين مي‌كند.
اين مسئول با اشاره به اقدامات جريان انحرافي عنوان كرد: بعضي از عوامل دروني جشن نوروز برپا مي‌كنند و به جاي برگزاري مراسم‌هاي عزاداري جشن 2500 ساله مي‌گيرند، اين مسيري نيست كه امام راحل مي‌خواست، اينها به دنبال متلاشي كردن حماسه شما مردم به دست خود هستند.
دبيركل پدافند غيرعامل كشور جريان انحرافي را پياده نظام استكبار دانست و تصريح كرد: آنها ماموريت دارند، نگذارند من و شما مانند پروانه حول شمع ولايت باشيم، امروز بايد با سربازي زير چتر ولايت خود را زير چتر شجره طيبه اهل‌بيت(ع) قرار دهيم.
وي كه در ميان انبوه شعارهاي مرگ بر ضد ولايت‌فقيه راهپيمايان سخن مي‌گفت جريان انحرافي را دجال زمان خواند و تصريح كرد: امروز اين افراد رسوا شده اند و مردم بصير ايران به خوبي آنها و اهدافشان را شناخته و با صراحت در مقابل آنها اعلام موضع مي‌كنند.
اين مسئول با انتقاد نسبت به برخي عزل و نصب‌ها در دولت خواستار دقت در اين مساله شد و تصريح كرد: نبايد افراد مساله‌دار منصوب شوند، بايد در ادغام وزارتخانه‌ها بسيار دقيق عمل كرد.
احمدي‌نژاد در پايان خطاب به مردم ورامين گفت: شما اوضاع را به همان زيبايي 15خرداد و پس از آن كه حركت امام را رصد نموديد، رصد كنيد و ميراث داران واقعي آن حماسه خونين و عظيم باشيد.

نظرات بینندگان