arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۰

ترافیک نیمه سنگین و روان به سوی تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس پلیس راه کشور: محورهای هراز و چالوس که اکنون شاهد بازگشت مسافران به تهران است؛ ترافیک نیمه سنگین و روان دارد .

به گزارش انتخاب به نقل از واحد مرکزی خبر، سرهنگ محمدرضا مهماندار با بیان اینکه این ترافیک نیمه سنگین از سمت آمل به تهران در محور هراز و از سمت چالوس به کرج در محور چالوس از شمال به جنوب است گفت: پیش بینی می شود از ساعت 12 امروز به بعد حجم ترافیک سنگین تر شود.

وی افزود: از ساعت 11 امروز تردد خودروها از میدان امیرکبیر در ابتدای محور کرج - چالوس به سمت چالوس ممنوع است و از ساعت 14 تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

مهماندار گفت: در محور هراز نیز از ساعت 12 امروز تردد خودروها از رودهن به سمت آمل و نیز از ساعت 14 تا 2 بامداد فردا از آب اسک تا دوراهی رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: همچنین عبور کامیون از محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه تا صبح فردا ممنوع است.

رئیس پلیس راه کشور ترافیک بقیه محورهای مواصلاتی کشور را عادی و روان اعلام کرد و بر اهمیت صبر و حوصله در رانندگی تاکید کرد.

مهماندار با بیان اینکه بیشترین علت تصادفات در 48 ساعت گذشته، انحراف به چپ و خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است، از آنان خواست با دقت بیشتر رانندگی کنند و هنگام احساس خواب آلودگی، استراحت کنند.

وی گفت: رانندگانی که عجله ای برای بازگشت به تهران ندارند، بهتر است فردا که ترافیک روان تر می شود رهسپار تهران شوند.

نظرات بینندگان