arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

ذوالنور: راس فتنه جدید توسط رئیس جمهور حذف شود

مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خصوص هشدار رهبر انقلاب در مورد جریان های الحادی گفت: فرقه سازی و انحراف اعتقادی و تضعیف دین به عنوان عنصر واقعی انقلاب اسلامی از طریق تکثر مذاهب خود ساخته امروز در دستور کار جدی دشمن قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خصوص هشدار رهبر انقلاب در مورد جریان های الحادی گفت: فرقه سازی و انحراف اعتقادی و تضعیف دین به عنوان عنصر واقعی انقلاب اسلامی از طریق تکثر مذاهب خود ساخته امروز در دستور کار جدی دشمن قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخابEntekhab.ir به نقل از مهر ، وی به شکل گیری جریان انحرافی اشاره کرد و اظهار داشت: جریان اخیر انحرافی به دنبال تضعیف پایه های نظام اسلامی است.

ذوالنور تاکید کرد: معتقدم انحراف جدید خطرناک تر از همه انحراف های تاریخ شیعه است و حتی از انجمن حجتیه خطرناک تر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انجمن حجتیه مبنایش این است که هر پرچم حکومتی قبل از دوره امام زمان برداشته شود باطل است، گفت: این انجمن به حکومت اسلامی در دوران غیبت اعتقاد ندارد و از این رو نمی توانند بر مصادر قدرت دست بیاندازند اما جریان انحرافی با وجود همان اعتقادات انجمن حجتیه و افراطی گری بیشتر و از سوی دیگر نفوذ در مراکز قدرت بسیار خطرناک تر از انجمن حجتیه است.

وی اظهار داشت: خطر جریان انحرافی از اصلاح طلبان هم بیشتر است، زیرا اصلاح طلبان به صورت شفاف با مظاهر دینی و اعتقادی درگیر می شدند، در تریبونهای خود اعلام می کردند که نظام اسلامی ناکارآمد است و هر روز علیه تفکرات دینی در روزنامه های زنجیره ای موضع صریح اتخاذ می کردند، اما جریان انحرافی نقاب نفاق مذهب را به چهره آویزان کرده و به قدرت و ثروت نیز دسترسی دارد لذا از آن جریان نیز خطرناک تر است.

ذوالنور با بیان اینکه روسای جریان انحرافی با رئیس جمهور گره خورده اند، گفت: امیدواریم این گره باز شود اما بسیار سخت است که به این زودی ها شاهد این تفکیک باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: زمانی می توانیم این موضوع را بپذیریم که راس فتنه جدید توسط رئیس جمهور حذف شود و لذا تا وقتی این افراد در دولت وجود دارند نمی توان انحراف اخیر را از دامان دولت پاک کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
1
0
آن وقتی که به رجال بزرگی چون هاشمی خاتمی و... بی بصیرت می گفتید وتوقع داشتید از تازه به دوران رسیدهائی مثل حضرت عالی تبعیت کنند و برای آنها تکلیف تعیین می کردید فکر نمی کردید که اینگونه ملعبه دست نوکیسه هائی چون بقائی و مشائی شوید.تا دیر نشده عبرت بگیرید
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
0
0
به خدای لاشریک و به امام زمان(عج) قسم ، مردم متحیر و سردرگم و خسته شده اند از شنیدن و خواندن عبارت " جریان انحرافی"
آخر این جریان انحرافی چیست و بانیان و گردانندگان آن چه کسانی هستند و چه اهدافی را دنبال می کنند؟
چند ماهی است که برخی افراد در جایگاههای مختلف اعم از مراجع عظام و فقهای عالیقدر، ائمه محترم جمعه و جماعات،
مسئولین کشوری ولشگری
و ........طی اظهاراتی صریح و هشداردهنده از خطر بزرگی باعنوان "جریان انحرافی" در تقابل با آرمان های امام راحل و اهداف متعالی انقلاب اسلامی سخن می گویند.
تا اینجای بحث، نشانی از تعجب
وجود ندارد، چرا که از بدو پیروزی انقلاب، جریان های داخلی و خارجی فراوانی در نهان و آشکار به جنگ با قیام ملت مسلمان ایران کمر بستند و البته علی رغم پرداخت هزینه های سنگین توسط مردم (از جمله خیل شهدای گرانقدر)، تمامی نقشه های تدارک دیده شده برای به شکست کشیدن انقلاب نقش بر آب شد. امروز اما بحث دشمنی با انقلاب ، فضایی بس غبارآلود و گیج کننده ایجاد کرده است. آخر چگونه می شود که بسیاری از افراد شناخته شده و صاحبنظر با مسئولیت های معنوی،قانونی،سیاسی و....
با قاطعیت کامل و قطعا" با مد نظر قرار دادن بار شرعی،قانونی و حقوقی موضوع ،خبر از فعالیت جریان انحرافی گسترده از سوی نزدیکترین مقامات به رییس جمهور بدهند و هیچ اتفاقی هم نیفتد؟ چرا مطابق شرع و قانون، برخوردی با منحرفان صورت نمی گیرد؟آیا رییس جمهور اطلاع ندارد؟ اگر چنین است چرا برای آگاه شدن از حقیقت اقدامی نمی کند؟ اگر اصولا" این گفته ها را دور از واقعیت می داند،چرا پاسخی نمی دهد؟ و بسیاری چراهای دیگر که در این باب مطرح است و متاسفانه طرح همه آنها امکان پذیر نیست اما می توان پرسید که این حرف و حدیث ها اگر تشویش افکار عمومی نیست پس چیست؟
اگر آب به آسیاب دشمن ریختن نیست پس چیست؟
اگر در تناقض آشکار با فرمایشات مقام معظم رهبری نیست پس چیست؟ و ایضا" بسیاری اگرهای دیگر .......؟
Pepper
|
UNITED STATES
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
0
0
Right on-this helped me sort tinhgs right out.
نظرات بینندگان