arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

اتهام مجید جلالی به فدراسیون فوتبال و پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی فولاد خوزستان اعتقاد دارد که فدراسیون می خواهد پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کند.
به گزارش انتخاب به نقل از برنا، با گذشت چند روز از دیدار پرسولیس و فولاد که منجر به حذف نمانیده خوزستان از رقابت های جام حذفی شد، کماکان انتقادات مجید جلالی از اتفاقات این بازی ادامه دارد.

سرمربی فولاد خوزستان امروز در مصاحبه ای با رادیو ورزش عنوان داشت: کماکان اعتقاد دارم که در بازی با پرسپولیس داور یک پنالتی ما را نگرفت . بسیاری از کارشناسان معتقدند که مظفری زاده قضاوت های خوبی برای باشگاه فولاد ندارد و حتی در بازی با نفت آبادان نیز یک پنالتی مفت و مسلم را برای حریف گرفت.

جلالی در ادامه صحبت هایش انتقادات تندی را نیز متوجه فدراسیون فوتبال می کند: « فدراسیون می خواهد تحت هر شرایطی یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس قهرمان جام حذفی شوند. فکر می کنید علت دیر برگزار شدن جام حذفی چیست؟! آقایان منتظر می مانند تا تکلیف لیگ روشن شود؛ اگر استقلال یا پرسپولیس در لیگ قهرمان نشدند کاری می کنند که در جام حذفی موفق شوند. این کار هر سال انجام می شود و فقط مختص به جام حذفی این فصل نیست.»

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: فضای رنگی همه جای ورزش ما را گرفته است؛ مطبوعات، رسانه و هر جای دیگر فقط و فقط به استقلال و پرسپولیس توجه می کنند.
نظرات بینندگان