arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۵

روزهای برگزاری جلسات صحن علنی مجلس تغییر کرد /احتمال افزایش جلسات کمیسیون‌های تخصصی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يک عضو هیأت رئیسه مجلس از تصمیمات هیأت رئیسه مجلس برای جلسات صحن علنی و کمیسیون های تخصصی سخن گفت.
 
به گزارش انتخاب، غلامرضا کاتب گفت: بر اساس تصمیم هیأت رئیسه پس از ماه رمضان جلسات علنی مجلس به روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه بازخواهد گشت.
 
وی یادآور شد: علت تغییر جلسات صحن علنی در مجلس نهم تبلیغات انتخاباتی و فراهم شدن زمان لازم برای این کار بود که در حال حاضر از این شرایط عبور کرده ایم.
 
نماینده مردم گرمسار با اشاره به افزایش جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس در دوره جدید گفت:‌ بر اساس تصمیم هیأت رئیسه در فاز اول جلسات کمیسیون های تخصصی، ‌در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه بعد از ظهر تشکیل خواهد شد که تشکیل این جلسات در صبح های دوشنبه نیز پیشنهاد شده است که به احتمال زیاد جلسات کمیسیون تخصصی صبح دوشنبه نیز تشکیل خواهد شد.
 
این عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه رفته رفته از تعداد جلسات علنی مجلس کاسته خواهد شد گفت:‌ پیشنهادی در هیأت رئیسه مطرح شده است که اگر حجم طرح ها و لوایح در صحن علنی کمتر شد جلسات علنی صبح سه‌شنبه حذف شود و به جای آن جلسات کمیسیون ها تشکیل شود.
 
در صورت تصویب نهایی این پیشنهاد در هیأت رئیسه جلسات علنی مجلس فقط روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد و سایر زمان‌ها به تشکیل کمیسیون های تخصصی اختصاص خواهد یافت.
 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان