arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

عباسی:مجلس به تفحص از طرح تحول سلامت رای نمی دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
نماینده مردم رودسر در مجلس با بیان این که تحقیق و تفحص از طرح تحول سلامت اجحاف در حق وزارت بهداشت است اظهار کرد:‌ فکر نمی‌کنم مجلس به این طرح رای دهد.

به گزارش انتخاب، اسدالله عباسی با اشاره به مطرح شدن تحقیق و تفحص از طرح تحول سلامت گفت: آنچه تا به حال در مجلس اتفاق افتاده بیشتر التهاب اجتماعی را در جامعه دامن زده است؛ به عنوان مثال تحقیق و تفحص از تامین اجماعی در مجلس نهم بیشتر جنبه‌ سیسی پیدا کرد تا نظارتی.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر هم که یکی از مدیران دولت یازدهم که با انگیزه کار می‌کند وزیر بهداشت است ممکن است نقدی بر او وارد باشد اما علی رغم همه مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان است، خوب کار می‌کند و درست نیست که در ابتدای کار مجلس یکی از مدیران کارآمد دولت را زیر سوال ببریم.
 
این عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: پیگیری مساله تحقیق و تفحص میلیون‌ها و شاید میلیاردها هزینه را در بر داشته باشد، بنابراین از ابتدا با این تفحص مخالفت خواهیم کرد.
 
عباسی خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم مجلس به تحقیق و تفحص از طرح تحول سلامت رای دهد و از نمایندگان نیز انتظار این است که خویشتنداری کرده و مطرح نکنند.
 
وی در ادامه اظهار کرد: به نظر می‌رسد می‌توان مسائل را با حضور وزیر در جلسات کمیسیون بهداشت بررسی کرد تا شفاف و روشن شود، اما اگر تحقیق و تفحص مطرح شود اجحاف در حق وزارت بهداشت است و باید با برگزاری جلسات جلوی این حرکت شتاب زده گرفته شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان