arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۵

حمله بی سابقه دونالد ترامپ: کلینتون احتمالا فاسدترین کاندیدای تاریخ آمریکاست

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون، رقیب خود از حزب دموکرات را به سومدیریت و فساد مالی متهم کرد و گفت که او فاسدترین کاندیدای تاریخ است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون، رقیب خود از حزب دموکرات را به سومدیریت و فساد مالی متهم کرد و گفت که او فاسدترین کاندیدای تاریخ است.

به گزارش «انتخاب»، ترامپ روز چهارشنبه، در نیویورک در سخنانی کارزار انتخاباتی کلینتون را منافقانه توصیف کرد و رقیب خود را متهم کرد که به دنبال سودجویی است و در سابقه‌اش دزدی وجود دارد.

در واکنش، ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون اتهامات ترامپ را رد کرده و آنها را دروغ‌ و مبتنی بر توهم توطئه توصیف کرد.

دونالد ترامپ در بخشی دیگر از اظهارات امروز خود، که در جریان یک سخنرانی در نیویورک انجام شد، به مخاطبان خود گفت که خانم کلینتون "با فقیر کردن آنها خود را ثروتمند می کند" و عامل "بی ثباتی در خاورمیانه" است.

در واکنش به این اظهارات، برایان فالن سخنگوی هیلاری کلینتون اظهار داشت که سخنرانی امروز دونالد ترامپ "عمدتا از دروغ های ریاکارانه" تشکیل شده بود.

وی تاکید کرد: "اقتصاددانان طیف های چپ، راست و میانه، همگی توافق دارند که سیاست های اقتصادی خطرناک دونالد ترامپ ما را به دوران رکود بر می گرداند."

اقتصاددانان طیف های چپ، راست و میانه، همگی توافق دارند که سیاست های اقتصادی خطرناک دونالد ترامپ ما را به دوران رکود بر می گرداند

ترامپ امروز همچنین گفت که رقیب دموکرات او فاقد "سرشت و قضاوت" یک رئیس جمهور است و حاضر نیست خطر "تروریسم اسلامی رادیکال" را به رسمیت بشناسد.

او افزود که تصمیم های هیلاری کلینتون در زمان مسئولیت وزارت امور خارجه "ترویج دهنده مرگ، تخریب و تروریسم" بوده است.

دونالد ترامپ خانم کلینتون را متهم کرد که می خواهد مسلمانانی را به آمریکا راه بدهد که "زنان را به بردگی می گیرند" و "همجنس گراها را می کشند".

نظرات بینندگان