arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۵

دستگیری دو نفر از عوامل تیم تروریستی در خاش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دو نفر از عوامل تیم تروریستی که هفته گذشته در خاش بدست ماموران انتظامی استان منهدم شد؛ دستگیر شدند.
 
به گزارش انتخاب، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اعلام این خبر گفت: یکی ازاین تروریست ها پس از دستگیری بعلت شدت جراحات به هلاکت رسید و یک نفر دیگر در اختیار قرارگاه قدس جنوب شرق است.
 
سردار پاکپور در همایش نقش طوایف در جهاد کبیر در زاهدان،افزود: این افراد به ابعاد گسترده ای از جنایات خود و نقش حمایتی عربستان و آمریکا در پیشبرد اهداف این گروهک اعتراف کرده اند که در آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران به توطئه های دشمنان در مرزهای جنوب شرق و شمال غرب کشور برای نفوذ به داخل کشورمان اشاره کرد و افزود: عربستان سعودی و آمریکا سعی در سازماندهی و تقویت گروهک های تروریستی و افراد ضد انقلاب پیرامون کشور ما را دارند که سالهاست ضعیف شده اند و رزمندگان ایران اسلامی در مرزهای کشور با اقتدار مقابل این افراد ایستادگی کرده اند.
 
وی به کشف و انهدام چند اقدام تروریستی در مرزها و داخل کشور در روزهای گذشته هم اشاره کرد و گفت: این گروهک ها که با تجهیزات سنگین انجام اقدامات ناجوانمردانه علیه مردم این منطقه و چند شهر مرکزی کشور را هدف گذاری کرده بودند، بوسیله سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای مسلح منهدم شدند.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران همچنین به نقش سران طوایف و قبایل سیستان و بلوچستان در ایجاد و حفظ وحدت و امنیت در منطقه اشاره کرد و افزود: از 7 سال قبل که امنیت این منطقه به بسیج مردمی واگذار شد؛ دشمن درصدد نفوذ در بین این توده عظیم بود که نقش سران طوایف و قبایل در جلوگیری از پدیده نفوذ بسیار حیاتی است.
 
سردار پاکپور درگیری های طایفه ای در این منطقه را یکی از پروژه های نفوذ توسط دشمن در مسیر اختلاف افکنی بین مردم برشمرد و گفت: سران طوایف و قبایل به هیچ وجه نباید اجازه بدهند تا این درگیری ها منجر به نزاع و خونریزی شود.
 
وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های دشمن برای ورود مواد منفجره به داخل کشور از طریق جاسازی در مواد مخدر و قاچاق آن است افزود: عبور و قاچاق حتی یک مثقال مواد مخدر نباید در محدوده جغرافیایی قبایل و طوایف استان صورت گیرد.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه همه طوایف استان؛ جزء طرح امنیت قرارگاه جنوب شرق سپاه هستند گفت: بهترین شکل ایجاد امنیت در منطقه؛ این است که هر طایفه مسئول محدوده جغرافیایی طایفه خود باشد.
 
یادآور می شود 24 خرداد یک تیم تروریستی در خاش توسط ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان منهدم شدند .
 
دردرگیری ماموران انتظامی استان با اعضای این تیم 4 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند و مقادیر زیادی مواد منفجره و تجهیزات مربوطه کشف شد .
نظرات بینندگان