arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

وارنر : فعلا قصد آغاز سونامي فوتبال را ندارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس موقتا محروم شده کنفدراسیون فوتبال کونکاکاف برخلاف گفته های قبلی خود ، اعلام کرد فعلا قصد ندارد متن نامه محرمانه خود به رئیس فیفا را فاش کند.
 
به گزارش انتخاب، در حالیکه جک وارنر رئیس کونکاکاف روز جمعه گفته بود پس از ملاقات ماه مه خود با محمد بن همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ، در نامه ای از تریق تارنما ، جزئیات این ملاقات را برای بلاتر ارسال کرده است و قصد داشت شب گذشته این نامه را منتشر کند ، اما به لحاظ ملاحظات قانونی تصمیم گرفت تا از انتشار نامه یا به قول خودش آغاز سونامی فوتبال خودداری ورزد.
 
وارنر که همزمان نایب رئیس فیفا و وزیر کار و حمل و نقل ترینیداد و توباگو است بار دیگر بر بی گناهی خود اصرار کرد اما گفت‌: پس از مشورت با وکلایش فعلا از انتشار نامه صرف نظر کرده است.
 
وی که متهم به پرداخت رشوه به روسای چند کشور منطقه کارائیب است و به همین خاطر تا زمان تشکیل دادگاه کمیته اخلاقی فیفا از فعالیت در سمتهای قانونی خود در این فدراسیون ، محروم شده است.
 
وارنر افزود : قصد داشتم در کنفرانس خبری مطالب بیشتری را از پشت پرده فیفا فاش کنم اما به توصیه وکلایم در مورد تبعات قانونی آن عمل می کنم.من رشوه ای دریافت نکرده ام و به هیچ یک از اعضا چیزی نداده ام.نمی دانم که این هیاهو از کجا نشات گرفته است.
نظرات بینندگان