arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

شکست ایران برابر برزیل در گام پنجم

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در لیگ جهانی برابر برزیل شکست خورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در ادامه مسابقات لیگ جهانی والیبال تیم ملی کشورمان پس از دو شکست برابر برزیل و آمریکا و دو پیروزی برابر آرژانتین و بلغارستان، در پنجمین رقابت خود در صربستان به مصاف برزیل رفت.

به گزارش انتخاب، ایران با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، محمد جواد معنوی نژاد، میلاد عبادی پور، عادل غلامی، محمد موسوی و مهدی مرندی به عنوان لیبرو کار را آغاز کرد و در ادامه نیز لوزانو از تمام ملی پوشان نیز استفاده کرد.

برزیل که تمام ستاره هایش را در اختیار داشت، در ست اول عملکرد بهتری داشت و توانست 25-18 به برتری دست یابد. سرویس های خوب آنها کار را برای دریافت کننده های ایران بسیار سخت کرده بود.

ایران در غیاب نفراتی مثل غفور و غلامی در ست دوم خیره کننده ظاهر شد و تا امتیازهای پایانی 5 امتیاز از حریف پیش بود اما برزیل به بازی برگشت تا بازی پایاپای پیش رود و در نهایت نیز این ایران بود که 26-24 پیروز شد تا کار به تساوی بکشد.

در ست سوم دوباره نوبت برزیل شد که با سرویس های خوب و البته اشتباهات پیاپی ایرانی ها بازی را در دست بگیرد و 25-16 به برتری برسد و در حالی که امیدوار بودیم در ست چهارم دوباره ورق به سود یاران برگردد، برزیل از همان ابتدا فاصله ایجاد کرد و در نهایت هم 25-17 به پیروزی رسید تا سه بر یک پیروز شود.

ملی پوشان ایران در بازی بعدی خود شنبه شب از ساعت 21:30  به مصاف صربستان خواهند رفت.
نظرات بینندگان