arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

نماینده مجلس: پوشش نامناسب مردان هم از مظاهر بدحجابی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه طرح امنیت اجتماعی علاوه بر مقابله با مظاهر بدحجابی زنان باید با پوشش نامناسب مردان نیز مقابله کند، خاطر نشان کرد: پوشش نامناسب مردان هم از مظاهر بدحجابی است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه طرح امنیت اجتماعی علاوه بر مقابله با مظاهر بدحجابی زنان باید با پوشش نامناسب مردان نیز مقابله کند، خاطر نشان کرد: پوشش نامناسب مردان هم از مظاهر بدحجابی است

به گزارش انتخاب به نقل از خانه ملت، "بهروز جعفری " با اشاره به انتقاد جدی نمایندگان مجلس در مورد پوشش نامناسب برخی مردان، گفت: رویکرد طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با بد حجابی فقط مختصص زنان نیست و مردان هم باید در پوشش به عرف اجتماعی توجه کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس ادامه داد: کمیسیون فرهنگی مجلس بار‌ها نسبت به نحوه پوشش مردان تذکر داده است، اما این موضوع مهم بیشتر در حاشیه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نحوه پوشش نامناسب مردان هم امنیت اجتماعی را به مخاطره می‌اندازد افزود: برخی مردان با ظاهری زننده در جامعه حضور پیدا می‌کنند و با آرایش‌های غیر متعارف چهره نامطلوبی به جامعه می‌دهند که باید با این افراد برخورد شود.

این نماینده مجلس با اشاره به تشکیل کارگروه مد و لباس  در وزارت ورزش، خاطرنشان کرد: کمیسون فرهنگی با جدیت پیگیر اقدامات این کارگروه است تا به طراحی یک لباس فاخر ویژه مردان و زنان ایرانی برسیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری طرح امنیت اجتماعی از این پس در جامعه شاهد حضور مردان بدلباس نباشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در جلسه آینده کمیسیون فرهنگی مجلس وزیر کشور هم حضور خواهد داشت تا برنامه‌های طرح امنیت اجتماعی را تشریح کند.

جعفری تاکید کرد: برای توفیق در طرح امنیت اجتماعی نیازمند برنامه ریزی و پیگیری مستمر در این زمینه هستیم.

"سردار حسین ساجدی نیا"، رییس پلیس تهران معتقد است این طرح در تمام سال اجرا می‌شود و تا زمانیکه مردم بخواهند با بدحجابان و زنان خیابانی برخورد می‌شود: «در کنار زنان بدحجاب باید مردانی هم که از پیراهن‌‏های نامناسب و از آویزهای ویژه‌ای با عنوان گردنبند استفاده می‌کنند هم دستگیر می‌شوند.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
BRAZIL
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
0
روی سری درست شد بعداز 32 سال حالا باید حجاب اقایان را هم درست کنیم. به به
نظرات بینندگان