arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۵

جزئیات تعقیب و گریز زورگیران اتوبان چمران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
2 خلافکار خطرناک پایتخت که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان در اتوبان چمران می کردند، در تعقیب و گریز با پلیس زمینگیر شدند.
 
به گزارش انتخاب، ساعت 19:30 بیست و هفتم خردادماه برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در اتوبان چمران سریعا واحد گشت 110 کلانتری 163ولنجک در محل حاضر شد.
 
با حضور ماموران فردی به هویت "امیر"درحالیکه پریشان و مضطرب به نظر می رسید خود را به عوامل رساند و اظهار داشت: 2 نفر به وسیله چاقو اقدام به زورگیری از من کرده و موبایلم را به سرقت بردند.
 
به دنبال اظهارات مالباخته سریعا واحد گشت طرح مهار را به اجرا گذاشته و دقایقی بعد متهمان را در اتویان چمران که به صورت پیاده در حال پرسه زنی بودند مشاهده کرد.
 
در ادامه در تعقیب و گریز به صورت پیاده ماموران چندین بار به آنها هشدار ایست دادند که توجهی نکردند و به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر به صورت هوایی کردند که نهایتا هر دو متهم را دستگیر کردند.
 
سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، سرکلانتر یکم پلیس پایتخت درباره این خبر گفت:متهمان خود را به نام "حشمت" و "کرامت" معرفی کردند که  به عنوان سارقان زورگیر اتوبان های شمال پایتخت پس از تشکیل پرونده جهت کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
نظرات بینندگان