arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

"پیکان قزوین"، دوباره تهرانی شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود شيعي گفت: مسئولان فوتبال قزوين در فصل گذشته با ما همكاري نكردند، به همين دليل تصميم گرفتيم در فصل بعد در تهران بازي كنيم.
به گزارش انتخاب، مدير عامل باشگاه پيكان قزوين در گفت و گو با ايسنا، درباره شرايط اين تيم كه بايد در فصل آينده در دسته يك حضور پيدا كند، اظهار كرد: در صدد هستيم با يك برنامه‌ريزي خوب و كادر فني مجرب و قوي در نخستين سال حضور در دسته يك به ليگ برتر بازگرديم، چرا كه اگر صعودمان به سال‌هاي بعد كشيده شود، كارمان سخت‌تر خواهد شد.
شيعي درباره شرايط پيكان در فصل گذشته گفت: وضعيت سختي داشتيم. در تهران تمرين مي‌كرديم و در قزوين بازي‌هايمان را انجام مي‌داديم و با توجه به شرايطي كه داشتيم، عملا در كل هفته‌ها ميهمان بوديم. همين موضوع براي ما دردسر ساز شده بود و باعث شد كه به دسته پايين‌تر سقوط كنيم. همچنين از آنجا كه قزويني‌ها در اين فصل زياد به ما كمك نكردند و ما همه هزينه‌هاي باشگاه را خودمان پرداخت مي‌كرديم، در جلسه هيات مديره باشگاه تصميم گرفتيم كه بازي‌هايمان در فصل آينده را در تهران برگزار كنيم و ديگر در قزوين نباشيم.
مدير عامل پيكان با اشاره به اين كه وضعيت پيكان در قزوين مشخص نبود، گفت: موسسه فرهنگي ـ ورزشي ايران خودرو در رشته‌هاي مختلفي از جمله واليبال، دوچرخه‌سواري، شنا و شمشيربازي فعاليت دارد، اما هيچ كدام از آن‌ها نام قزوين را يدك نمي‌كشد و فقط تيم فوتبال باشگاه است كه به قزوين رفته بود. هميشه از اول فصل گفته بودم كه بايد وضعيت ما در قزوين مشخص شود و وظايف دو طرف معلوم شود. مثلا اين كه هيات فوتبال قزوين چه نقشي دارد. نگراني من اين بود كه وظايف دو طرف مشخص شود و سوال من از قزويني‌ها اين است كه اگر ما باز هم در قزوين بازي داشته باشيم، بايد خودمان هتل بگيريم؟ يا سرمايه‌گذاري‌ كنيم؟ يا تماشاگر جذب كنيم؟
محمود شيعي ادامه داد: اگر قزويني‌ها دوست دارند كه پيكان در اين شهر بماند، خودشان هم بايد يك گام پيش بگذارند. ما در فصل گذشته هيچ كمك مادي از قزوين دريافت نكرديم و حتي قراردادهايمان را هم در تهران منعقد كرديم. خواسته ما اين بود كه قزويني‌ها اعلام كنند كه در قبال پيكان چه تعهدي دارند و حتي بگويند كه اين چند موضوع دست ما خواهد بود و مابقي را خودتان انجام دهيد. اما همين حداقل‌ها را هم تعريف نكردند. البته هيات فوتبال قزوين يكسري كارها انجام مي‌داد، مثلا پيش از بازي‌هاي ما زمين را براي تمرين آماده مي‌كرد، اما اكثر هزينه‌هاي باشگاه را خودمان پرداخت مي‌كرديم.
مدير عامل پيكان ادامه داد: به همين دليل تصميم گرفتيم كه فصل آينده در تهران باشيم. البته شايد مجمع باشگاه كه مرجع بالاتري است با اين موضوع موافق نباشد، اما فكر مي‌كنم به دليل مسايل به وجود آمده در فصل گذشت، مجمع هم موافق حضور ما در تهران باشد.
شيعي در ادامه درباره وضعيت كادر فني اين تيم در فصل بعد هم گفت: منتظريم كه جلسه مجمع باشگاه برگزار شود و بودجه باشگاه براي فصل بعد مشخص شود. قطعا يك كادر فني مجرب را انتخاب خواهيم كرد و نيتمان اين است كه در همان فصل نخست به ليگ برتر بازگرديم . مطمئنم اگر بازي‌هايمان در تهران برگزار شود، سريع‌تر به ليگ برتر صعود خواهيم كرد. ضمن اين كه بعيد مي‌دانم ضيايي فصل بعد سرمربي پيكان باشد.
وي درباره وضعيت بازيكنان پيكان نيز گفت: آن‌هايي كه دلشان با پيكان باشد، با ما مي‌مانند و اگر بازيكني به دليل سقوط پيكان به دسته يك نمي‌خواهد در تيم بماند، معلوم مي‌شود كه دلش با ما نيست. البته در واليبال همين كار را كرديم و از بازيكناني كه از تيم رفتند، ناراحت نشديم. براي تيم فوتبال هم همين برنامه را در پيش داريم، هر بازيكني كه خواست در پيكان بماند از او استقبال مي‌كنيم و سايرين هم براي رفتن به تيم‌هاي ديگر آزادند.
شيعي در پاسخ به اين سوال كه آيا براي فصل بعد با رحمان رضايي به توافق رسيده ايد يا خير؟ گفت: رضايي هنوز براي تمديد قرار داد به باشگاه مراجعه نكرده و منتظريم كه كم كم بازيكنان جديدي را به تيم اضافه كنيم.
نظرات بینندگان