arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۵

فریب دختربچه‌ها با آب‌نبات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زن خلافکار که با اغفال کودکان اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پارس نیوز، سرگرد سعید رضا جمشیدی، رییس کلانتری 175 باقرشهر،ضمن اشاره به دستگیری یک سارق طلاهای کودکان در محدوده باقرشهر، گفت:این زن سارق پس از دستگیری به دادسرا منتقل شد.

این مقام انتظامی در تشریح این خبر گفت:با شکایت های شهروندان ساکن محله باقرشهر در خصوص سرقت های طلا و جواهرات کودکان، پرونده ای در این خصوص در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران این یگان رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
دزد عروسک‌ها دستگیر شد/فریب دختربچه ها با آب‌نبات+عکس

وی افزود:طی بررسی های انجام شده، تحقیقات از شاهدان عینی ماجرا و همچینن بازبینی فیلم دوربین های مداربسته محل های سرقت مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی یک زن که با اغفال کودکان به وسیله آب نبات اقدام به سرقت جواهرات و طلاهای آنها می کند، صورت گرفته است.

سرگرد جمشیدی، عنوان داشت: در ادامه از طریق همین منابع، چهره متهم شناسایی و بین تیم های گشت انتظامی توزیع شد تا در صورت مشاهده وی را شناسایی و دستگیر کنند.

کلانتر 175 باقرشهر تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی مستقر در محدوده استحفاظی این کلانتری توانستند چهره یک زن را با مشخصات ارائه شده از سارق، مطابقت دهند و برای بررسی موضوع وی را تحت نظر و تعقیب قرار دادند.

وی اظهار داشت: پس از شناسایی محل اختفای زن مظنون، هماهنگی های لازم با مقام قضایی صورت گرفت و متعاقبا دستور بازداشت زن مظنون صادر شد و بلافاصله ماموران ضمن ارایه حکم قضایی ورود به منزل وارد مخفیگاه این زن متهم به سرقت شدند.

سرگرد جمشیدی اظهار داشت:متهم که سعی داشت در ابتدا با جوسازی و ایجاد سر و صدا خود را بی‌گناه جلوه دهد پس از کشف مقادیری جواهرات و طلاهای مسروقه از منزلش به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت اعتراف کرد.

رییس کلانتری 175 ادامه داد:متهم به همراه ماموران انتظامی و اموال مسروقه کشف شده به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های فنی و تخصصی به چندین فقره سرقت طلا و جواهرات کودکان و دختر بچه ها و اغفال آنها اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است، جواهرات و طلاهای مکشوفه از مخفیگاه این متهم پس از صورتجلسه به مالکانشان بازپس داده شد.
نظرات بینندگان