arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب"؛ در "60 ثانیه"/ امروز سه شنبه 17 خرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : "60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار سه شنبه 17 خرداد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۲
در نشست خبری مطرح شد؛
لاریجانی که همه مجلس نیست/ دولت تور بگذارد تا دستاوردهای ما را به آقایان در شهر های مختلف کشور نشان دهند
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹
توضیح رییس جمهور درباره اتهامات رحیمی و مشایی
برخی می خواهند من را بزنند؛ اما من که گفته ام زمین خورده خدایی ام هستم
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۸
گزارش "انتخاب" از پیامدهای جنجالی ترین برنامه "نود"
برنامه شب گذشته ی 90، صدای خیلی ها را درآورده، خیلی هایی که طاقت شنیدن انتقاد و صراحت را ندارند و دوست دارند با سیاسی کردن همه چیز، اوضاع را به نفع خود تغییر دهند.خبرها حکایت از آن دارد که برخی مقامات ارشد دوئلتی در تماس با ضرغامی و مدیر شبکه سه، خواستار پایان برنامه ی نود یا حذف فردوسی پور شده اند.
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
از معاونت اولی و عزل وی با نظر ولی فقیه گرفته تا موضوع عزل وزیر اطلاعات و حدیث خانه‌نشینی رئیس‌جمهور؛ موضوعی که متدینان و اصول‌گرایان را به شدت نگران کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور مصوبه هیئت وزیران درباره " قانون نحوه اجراء اصول هشتاد و پنجم(۸۵) و یکصد و سی و هشتم(۱۳۸) قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات بعدی "را مغایر قانون اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
ساعت 14.30 بعد از ظهر روز 15 خرداد چند دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد در حوالی دانشكده علوم متوجه دختر دانشجویی شدند كه بیهوش و عریان بر روی زمین رها شده بود، با اطلاع رسانی این دانشجویان، بلافاصله دختر مصدوم به بیمارستان امدادی شهید كامیاب منتقل شده و تا روز گذشته، 16 خرداد، هنوز در حالت اغما به سر می برده است.
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳
ناگفته هایی از فوتبال بازی کردن فرزند حضرت امام (ره)
زندگی رجال سیاسی یا شخصیت‌های مشهور و معروف همواره مورد توجه عموم مردم است. اینکه تفریحات‌شان کجاست؟
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
در سیاسی ترین برنامه "نود" چه گذشت؟ / نماینده ی اراک: این، عدالت اجرایی دولت است
فردوسی پور گفت: پیکان چرا رفت قزوین ؟ به خاطر اینکه آقای ابوترابی قزوینی هستند، چرا صبا رفت به قم، چون آقای علی لاریجانی قمی هستند و حمایت کردند، پاس چرا رفت همدان چون آقای حاجی بابایی، آقای آقا محمدی و یک سری زیادی از مقامات همدانی هستند.
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از آغاز تشدید طرح مقابله با بدپوششی در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این طرح بدحجابها سابقه دار شده و با تولید کنندگان لباسهای زننده و همچنین تولید کنندگان آسیبهای صوتی برخورد می شود.
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲
ابلیس با تمام توان و تجربه اش به یاری این آدم آمده است؛
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شگردهای جریان انحرافی را شیطانی دانست و گفت: در پاسخ به كسانی كه می گویند این آدم قد و قواره اش اینقدر نیست كه انحرافی عمیق را سازماندهی كند باید گفت كه مدرس اصلی این جریان انحرافی ابلیس است كه با تمام توان و تجربه اش به یاری ایشان آمده است.
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۰
به كار بردن واژه «امام» براي رهبر كبير انقلاب اسلامي و معمار نظام مقدس جمهوري اسلامي از سال ها قبل از پيروزي انقلاب، بين دو واژه زيباي خميني و امام، پيوندي برقرار كرده بود كه پس از پيروزي انقلاب، با اشاره به يكي از اين دو واژه، خود به خود ديگري در اذهان متبادر مي شد.
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲
نظرات بینندگان