arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

پیام مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت روز صنعت

دکتر جمالی: اینجانب با تبریک صمیمانه به تمامی مدیران، کارکنان و کارگران خدوم مجموعه‌های صنعتی، تولیدی و معدنی، دهم تیرماه سالروز صنعت و معدن را گرامی داشته و سربلندی این سرزمین پرافتخار را در همه زمینه‌ها از خدای بزرگ خواستارم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت روز صنعت گفت: کشور عزیزمان ایران پس از فراز و نشیب‌های فراوان و پشت سر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه، با هدایت مقام معظم رهبری و اقدامات دولت تدبیر و امید، اینک با صلابت‌تر از همیشه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد؛ حال که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم و شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در موضوع توسعه اقتصادی و توجه به اقتصاد درون زا و مولد، مورد تاکید مسوولان ارشد نظام می‌باشد.

جمالی افزود؛ شایسته است که همه ارکان و بخش‌های مختلف کشور به ویژه واحدهای تولیدی با پیروی از فرمایشات رهبر گرانقدر انقلاب، تمام توان و همت خویش را برای پیاده سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوب بکار بندند.

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا گفت؛ در این مقطع که مناسبات و ارتباطات بین المللی در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی در حال گسترش است، گروه خودروسازی سایپا نیز با تاکید بر اندیشه والای ایرانی و رویکرد جامعه‌ساز اسلامی به توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته همت گماشته و با اتکا به توان، تخصص و اندیشه ایرانی ، رشد و توسعه صنعت خودروسازی کشور را با نگاه به  توانمندی های داخلی و همکاری های بین المللی سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است .

وی در خاتمه بیان کرد؛ کارکنان و مدیران گروه خودروسازی سایپا با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تمام توان خویش را برای تحقق آرمان‌ها و اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی بکار خواهند بست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات بخش تولید ایران عزیز بیافزایند.
                                                                                              

نظرات بینندگان