arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

ضیافت افطار شهردار وین در ماه رمضان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میشائل هویپل شهردار وین امسال نیز هم چون سال های گذشته در ماه مبارک رمضــان، شب گذشته با بر پایی ضیافت افطار از ائمه جماعت، رؤسا و نمایندگان مراکز اسلامی مستقر در وین در سالن شهرداری دعوت به عمل آورد.

در این ضیافت حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده امام جماعت و رئیس مرکز اسلامی امام علی(ع)‌ وین و حجت الاسلام و المسلمین والدمن سرپرست مجمع اهل بیت علیهم السلام اتریش حضور داشتند.

در آغاز مراسم،‌ ابتدا عمر الراوی عضو شورای شهر و نماینده مجلس وین به میهمانان خوشامد گفت و آن گاه شهردار وین سخنرانی کرد.

میشائل هویپل نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان،‌ ابتدا به بازماندگان عملیات تروریستی اخیر در استانبول تسلیت گفت و این عمل غیر اخلاقی را محکوم کرد و حضار برای ادای احترام به قربانیان این فاجعه دقیقه ای سکوت نمودند.

شهردار وین در ادامه صحبت، به سفر اخیر خود و هیئت همراه به تهران اشاره و آمادگی خود را برای انتقال تجارب این شهرداری برای حل مشکلات تراکم جمعیت و ایجاد زندگی مسالمت آمیز بین شهروندان اعلام اشاره کرد.

همچنین رئیس جدید جامعه اسلامی وین ابراهیم الگونز با دعا برای قبولی عبادات مسلمانان در ماه مبارک رمضان صحبت های کوتاهی ایراد کرد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: ضیافت ، وین ، تروریست ، شهردار
نظرات بینندگان